Коментарі

Ухти-Тухти |
09:24 25 Березня, 2013
вот именно! автору нужно писать правду, а не заказушные ( для ккоммунистов-капиталистов калетников) статьи. а мне порошенко нравится. а то, что у бизнеса есть проблемы... это только подтверждает правило, что кризис для все кризис... и экономические законы объективны и действуют и для большого бизнес и для маленького. а наличие проблем подтверждает факт оппозициозности порошенка, а был бы он в лагере януковича, то получал бы деньги из бюджета, для преодоления кризиса

Зритель для ухти |
11:26 25 Березня, 2013
1. а порошенко не капиталист? 2. если б у нас были тут такие правила как в польше для бизнеса - то у нас бы был не налоговой майдан, а палииевщена настоящая. по тому что ни чпешники ни крупные предприятия не готовы отдавать в бюджет столько, сколько по закону положено. очень надеюсь что вы сами бывали в польше. и не как турист) а как человек который общается с другими бизнесменами среднего пошиба. но... если б такое было - вы б так не писали. по тому что бизнес там зажат (как мин в налоговой части), чуть меньше чем у лукашенко

Тея |
00:58 31 Березня, 2013
А какой смысл писать заказушную статью для Калетников? Тут просто написано, что Винницкая область сейчас лучше относится к Калетникам, но такое отношение нужно заработать. Я считаю: молодцы, раз сумели! А Порошенки просто опустили планку и серьезно не дотягивают уровень. Лично я не наблюдала каких-то серьезных достижений у них в ВР, то что Порошенко кричал, что его сын с оппозицией ездит митинги собирает по Украине - я не считаю это показателем работы политика!

Максим |
11:45 31 Березня, 2013
Я теж помітила, що Порошенко лише на словах щось робить, а так щоб на ділі, то не особо воно і видно. А те, що у нього на фабриці не рай для роботи, ні для кого не таємниця. У них дуже велика плинність кадрів, вимагають, щоб ти мало не жив там, а платять не так вже і багато. Більшість звільняється після року, як зрозуміє що і до чого!

Максим Ковальчук |
11:21 22 Грудня, 2013
Так стаття - професійна. В світлі останніх подій, а саме. як відважний Порошенко зупинив трактор, 100% можна неозброєним оком побачити, як він піариться. І до речі, після підписання пакету Угод з Росією, цей пан одразу ж пропав із Євромайдану і на камерах його не видно... Питання?

Людмила |
07:26 25 Березня, 2013
иртересноб сколько тебе уплатила партия рыгов, иуда винница
Відповісти

Винница |
07:27 25 Березня, 2013
а шо ж тут не правда???
Відповісти

прохожий |
07:28 25 Березня, 2013
пустой заказ. причём изложен бездарно\ ни доводов\ ни фактов. пустой бесарабский трёп
Відповісти

Ім′я не вказано |
07:37 25 Березня, 2013
так продолжение будет там и прочтем и факт про меценатство оч даже реальный по моему мнению

Ім′я не вказано |
07:37 25 Березня, 2013
сума, вкладена порошенком у будівництво фонтану та набережної його імені, насправді, мала бути, згідно чинного законодавства, виділена для потреб вінниці. а куди її вкладати – у ремонт доріг, закупку медичного обладнання чи благоустрій територій мала вирішувати уже міська рада.

Ім′я не вказано |
07:38 25 Березня, 2013
не слід забувати і про фактично сплачену та ринкову вартість земельної ділянки під новою фабрикою «roshen». умови в яких проводився «аукціон», кількість учасників та інше.

Одессит |
07:42 25 Березня, 2013
абсолютно согласен

Ім′я не вказано |
07:28 25 Березня, 2013
то что авторитет калетников в области стал мощнее чем у порошенка это факт. и началось это еще во время выборов а сейчас даже не обговаривается
Відповісти

ОЛЕКСАНДР |
07:34 25 Березня, 2013
дуже цікаво було б дізнатися на чиє замовлення працює "автор" статті?
Відповісти

Ім′я не вказано |
07:36 25 Березня, 2013
а почему сразу замовлення?

В1ктор |
07:37 25 Березня, 2013
це точно що любу ситуац1ю любий вчинок можно розглядати як подвиг або як злочин!кому як заманеться або кому як заплатять! чому так виходить що у нас б1льш1сть писак або диб1ли як1 ре розум1ють про що пишуть або продажн1 пов11!порошенко-единий хто повинен бути мером киева!!!
Відповісти

Ім′я не вказано |
07:39 25 Березня, 2013
блеать а почему ж он винничан пробросил??? он и нас пробросит

Ім′я не вказано |
19:47 30 Березня, 2013
Да, треба, щоб він і в Києві запровадив такий лохотрон, як на Рошені - місяць стажуєшся за безкоштовно, тоді 100% гарантують роботу, а потім кажуть, що ти запізнився з оформленням документів, а на твоє місце беруть такого ж дурня на стажування. Так на халяву працює Рошен.

Ім′я не вказано |
07:40 25 Березня, 2013
мне нравится, когда приверженцы диктатуры северокорейского образца показывают всем морковку, а демократы в ответ высоко подбрасывают уворованную шапку. а по мне лучше морковка, чем воровское мурло с купленным за бюджетные деньги проффесорским дипломом.
Відповісти

Оленка |
16:32 30 Березня, 2013
Якщо Порошенко такий опозиціонер, то де він був під час збіговиська, коли Яценюку моркву вручили у Вінниці. І сина його теж всі лише у навпі на початку акції побачили, а потім куди він зник? Мабуть дощу злякався )))

Киевлянка |
07:40 25 Березня, 2013
и сколько автору заплатили аферисты и проходимцы калетники? папа калетник- левый академик, получивший это звание через банковую, сынок - таможенный взяточник , и племяшка- с левыми дипломами университета. может порошенко и теряет влияние в регионе, но с ним более- менее все понятно унивеситет, бизнес, работают его предприятия, платит зарплату людям.
Відповісти

Оленка |
16:28 30 Березня, 2013
Шановна, от пишете ви всіляку брехню і навіть не задумуєтесь над тим, що написали. А ви знаєте як академіків обирають і які вимоги до кандидатів у академіки?! То я вам раджу поцікавитись, перш ніж писати такі дурниці, що їх банкова обирає, бо цими висловами ви ображаєте тих людей, до речі, серед них є теж академіки, які голосували за Калетніка, адже обрання відбувається голосуванням. А щодо вимог до кандидатів в академіки, то по деяких пунктах Калетнік опереджає всіх інших, наприклад, кількість поданих законопроектів до ВРУ і т.д.

Округ №12 |
07:43 25 Березня, 2013
єднак!:замовили-то і бреше так!
Відповісти

Vs |
07:44 25 Березня, 2013
просто заказная брехня
Відповісти

Ім′я не вказано |
07:46 25 Березня, 2013
я не поняла а что случилось с вывеской рошен!!!!!
Відповісти

LEX |
07:46 25 Березня, 2013
началась бойня за киев.такие же материалы будут о попове и др. претендентах на место киевского градоначальника это хорошо.узнаем о них больше.конкуренция.
Відповісти

В1ктор |
07:46 25 Березня, 2013
а чому ти ховаешся!отож бо що ти без роду-племен1 1 тоб1 начхати на долю укра!!ни !
Відповісти

Ім′я не вказано |
12:12 25 Березня, 2013
а петя це що, доля україни? він вже із кумом вітьою ющенком керували. з юлькою разом. ганьба. ні для бізнесу, ні для свободи слова нічого не зробили. і знову до корита пхнуться)))

Ім′я не вказано |
07:47 25 Березня, 2013
чем больше конкуренция тем лутше киевлянам!!!
Відповісти

alex |
07:51 25 Березня, 2013
набор пустых слов, текста много а сути ноль!!!
Відповісти

Киянин |
07:55 25 Березня, 2013
по-моєму, порошенко нормальна і адекватна людина, що може стати компромісом між обома берегами дніпра, і компромісом між бандинтською владою і неспроможною переважно популістичною "опозицією". а стаття - відверте дешеве замовлення
Відповісти

Яна |
20:38 30 Березня, 2013
Ага, розведе вас Попошенко як вінничан з цим фонтаном. Мало того, що за нього проблеми з водою у цілого району Вінниці, не працює так, як обіцяли - вмикають на вихідних лише на кілька годин, коли тепло, а те, що він за наші гроші зроблений, то це вже ні для кого не секрет. Це ще Солейко говорила, яка, до речі, балотувалась від Батьківщини і дійсно виграла у Домбровського. Ну так вже "натягували" йому ту перемогу

Ім′я не вказано |
07:59 25 Березня, 2013
ну разве не понятно . что это заказ
Відповісти

Ім′я не вказано |
12:14 25 Березня, 2013
нє, це нормальний аналіз чоловіка, олігарха, який через гроші і політичні посади почав купувати собі україну і українців! який сором, яка ганьба!

Ім′я не вказано |
08:37 25 Березня, 2013
грамотно поставили пороха на реальное место
Відповісти

панацей |
09:17 25 Березня, 2013
порошенко - пиарщик. это факт. на многочисленных ток-шоу, он позиционирует себя эдаким "народным капиталистом", всеобщим радетелем. его заявления о принадлежащих ему предприятиях и многих рабочих местах на них, неизменно вызывают положительную реакцию слушателей. вобщем то он прав. но не могу себе представить подобное отношение к другим нашим бизнесменам, у которых и бизнес больше и, следованельно, количество рабочих мест больше, да и зарплаты повыше. не говоря о меценатстве в виде фонтана. у ахметова, например, это благотворительный фонд в несколько миллионов гривень, построенные и строящиеся перинатальные и онкоцентры, программа по детям- сиротам. но отношение к нему, тех кто его не знает, - олигарх. что это , не хватает саморекламы или такие гримассы украинского менталитета? порошенко знает об этом и внаглую использует.
Відповісти

Филя |
09:31 25 Березня, 2013
если порошенко будет идти на президента, буду и сам голосовать за него, и других просить об этом. а как по мне - его место это премьер министр украины
Відповісти

Руся |
20:42 30 Березня, 2013
О-у, піарщики Порошенка відпрацьовують кошти, пишучи Лесі коментарі на адресу Порошенка. Та не перебільшуйте вже так - палитесь ))))

Зритель |
10:44 25 Березня, 2013
автор забыл добавить - что аудиторские фирмы, которые защищают интересы порошенка помогли ему уйти от уплаты налогов не на 1 лям денег. то есть, с его налогов, можно было б содержать пенсионеров небольшой области. но лучше построить "5 элемент" на трухановом острове ( это как клуб для "сирот", с уклоном в поддержку их здоровья). да... возможно у меня что то с памятью... но вот что то вспоминается очень не красивое, связанное с киевским судоремонтным заводом. хотелось бы чтоб кто то восстановил эту инфу для романтивок верящих в чесных буржуа, заботящихся о людях, а не о электорате.
Відповісти

alex |
10:48 25 Березня, 2013
порошенко нормальный и адекватный человек, но его (писаки) которые (состряпали эту статью) однозначно (дыбилы)!!!
Відповісти

Зритель |
11:19 25 Березня, 2013
так и ефремов адекватный человек, и многие другие. тут не про адекватность, а про взгляд под другим углом) его единственное отличие от других олигархов в том, что он находит время бегать по ток шоу, и рассказывать про свои взгляды так, как будто он заботится о всех, а не о себе. когда его прижало - так он и завод в россии стал строить по авто, и в венгрии по конфетам. у капила нет родины. это как форд продавал фашистам авто, а те американцам ручки для гранат. ( во время войны 2 мировой)

Вв |
11:01 25 Березня, 2013
як на мене замовна стаття! з таким самим успіхом можна навитримати з контексту і охоронити будь-кого. нехай автор, якщо вистачить духу, назве ім'я замовника матеріалу, і інтернет спільнота зробить з нього інформаційну котлету. але цього не станеться:) замавник, як і автор заочкують!
Відповісти

Ім′я не вказано |
11:02 25 Березня, 2013
тут далеко не всё сказано - про махинации с землёй в гайсинском районе не сказано, с фокусами порошенко-старшего, от которого капитал и стиль воровства сыну передался и прочее. в нормальной стране олигарха на пушечный выстрел к власти бы не подпустили, а у нас он ещё и торгуется - в министры или мэры!
Відповісти

Ім′я не вказано |
11:18 25 Березня, 2013
о так всигда чуть шо сразу заказ а чесных журналюг шо уже не бывает?
Відповісти

Зритель |
11:32 25 Березня, 2013
тех кто пишет что статья заказная я вспоминаю ситуацию еще тех выборов. и как рома скрыпник с 5 канала у тигипко буквально вымогал сказать что регионы все делают не честно и тп. в общем казуистика была еще та. но публика кричала какой рома молодец. а потом, через дней 10 рома, с какого то перепугу что то не то спросил у тимошенко. так его его вся оранжевая часть украины чмонила пару недель. ему пришлось и с 5 канала тогда оперативно свалить. зы. еще хотелось бы напомнить ситуацию - кто то еще помнит чего порох с тимошенко посорился? )) наверно по тому что мимо кассы пролетел, а не по идейным соображениям))))
Відповісти

Сердючка |
12:13 25 Березня, 2013
а я не буду за него никогда голосовать,потому что продажный жид уже продавался с потрохами рыгам и еще продасться за свое бабло,которое у него на первом месте для своих жиденят. если не будет никого уважаемого от батькивщины и удара на мера киева, то только за свободу!
Відповісти

Администратор |
12:28 25 Березня, 2013
комментаторы которые оскорбляют других пользавателей и героев публикаций будут забанены без предупреждения
Відповісти

ГАЙ-СИН |
15:49 25 Березня, 2013
із передвиборчихї обіцянок петра порошенка у гайсині: підтримати свою рішучу до дій команду приїхав душею та серцем вінничанин петро порошенко, герой україни, людина слова та діла – олексій іванович порошенко, освічений та професійний наступник роду порошенків – олексій петрович порошенко та депутат вінницької облради олександр домбровський. «перед нами усіма відкриваються унікальні можливості – визначати власне майбутнє і обирати найкращих, які будуть визначати долю нашого міста, долю нашого району, долю округу, долю області і долю країни. саме 28 жовтня в країні відбудуться величезні зміни. я переконаний, що ці зміни будуть на краще. чому? тому що гайсин підтримує заболотного григорія михайловича», - сказав під час свого виступу п.порошенко. він переконаний, що саме силами справжньої та відданої команди є можливим будувати суверенну, незалежну, соборну, багату, заможну країну, вирішувати нагальні проблеми міст, районів та сіл. «чи потрібно навколо гайсина побудувати об`їзну дорогу? так (вигукнув гайсин – ред..) чи є в гайсині проблема питної води? є (відповіли присутні на святі – ред..) ми переможемо - і це буде не тільки перемога заболотного, і не тільки нашої команди – це буде перемога кожного з вас, перемога гайсина, це буде перемога бершаді, теплика, тростянця, ладижина – всієї вінницької області і вінничан. наша команда буде здатна кардинально змінити ситуацію в області і в країні на краще. ми дякуємо вам за цю довіру, за добре відношення, за підтримку. ми вас не підведемо!», - пообіцяв жителям вінниччини п.порошенко. ... ось так. а тепер журналісти із гайсина питають мовчана, коли буде об’їздна дорога біля гайсина, бо там гинуть люди під колесами автівок. то може спитати порошенка, коли він із заболотним побудує цю дорогу, виконає обіцяне???
Відповісти

Василь |
12:35 27 Березня, 2013
Вибори були півроку тому. Коли вам дорогу мали будувати, серед зими? Такі речі робляться не за рік і не за 2. Це лиш в Кончі Заспі можна за місяць збудувати дорогу в 4 полоси. І ще є таке питання як бюджет. Його ухвалювала ще стара ВР. Якщо в бюджет не заклали кошти на будівництво дороги, ніхто нічого не почне робити. І взагалі, скільки засідань нової ВР було з часу її обрання? Ви ж думайте перед тим як таку дурню писати

Оленка |
16:19 30 Березня, 2013
Ага, а до нас у Ямпіль старий Порошенко приїзджав. Шкода було старого, він ж ледь на сцену піднявся, а говорив все те, що йому надиктовували в мікрофон - сміх та й годі. Йому відпочивати треба, а не в депутати балотуватись. Бо шанси у нього проти Оксани дійсно були мізерні.

Ім′я не вказано |
17:30 25 Березня, 2013
чё-то порох саню домбровского не поддерживает - того ведт мандата лишить хотят?
Відповісти

Ім′я не вказано |
17:31 25 Березня, 2013
или саню уже нафиг?
Відповісти

alex |
23:24 25 Березня, 2013
є, це нормальний аналіз чоловіка, олігарха, який через гроші і політичні посади почав купувати собі україну і українців! який сором, яка ганьба! вивчи будласка українську мову, а потім (умничайте)
Відповісти

Ім′я не вказано |
23:41 25 Березня, 2013
мнение ваше в чёмто логично а суть не ясна???

ALEX |
23:35 25 Березня, 2013
(сума, вкладена порошенком у будівництво фонтану та набережної його імені, насправді, мала бути, згідно чинного законодавства, виділена для потреб вінниці. а куди її вкладати – у ремонт доріг, закупку медичного обладнання чи благоустрій територій мала вирішувати уже міська рада.) если эта статья правда то я разочарован до глубины слёз, спасибо автору за правду если это действительно правда...
Відповісти

ALEX |
23:48 25 Березня, 2013
суть проста, будь человеком и к тебе люди подтянутся.
Відповісти

то |
05:39 26 Березня, 2013
чо за соска на первой фотке возле пороха?
Відповісти

Ім′я не вказано |
12:13 27 Березня, 2013
Соня Кошкина

Володимир |
09:12 26 Березня, 2013
скажіть будь-ласка, а що серед нас є святі? чи може калетніки святі? тут багато писалося, що калетніки стають все більш популярними, але ніхто не каже чому - тому що віддано служать окупаційній донецькій владі уже багато років, тому для них усі двері відчинені, ьтому на їх прохання сотні мільйонів бюджетних коштів виділяються під їхні заходи нібито під виглдядом їхньої благочинності. і це при тому що офіційно у них немає ні фабрик ні заводів, як у порошенка. звідки ж гроші на їх розкрутку. ви задумайтесь люди, перш ніж вірити таким ось статтям. порошенко не святий, але він - людина, яка завжди мала власну думку, через що свого часу й був конфлікт з помаранчевими, а тепер дистанціювання від влади, позбавлення домбровського депутатських повноважень. ви не задумувалися, чому повноважень позбавляють балогу, домбровського. чому з регіонів нікого не позбавили? веревського не рахуємо - він давно живе і працює в швейцарії, тому мандата його позбавили, щоб замість нього пройшов хтось хто зможе відвідувати засідання вр. думайте власною головою. заказуха!!!
Відповісти

Ганна |
16:44 31 Березня, 2013
шановний, ви ж вивчіть хоча б декларації сім"ї Калетників, перед тим, як брехати народу своєї країни!!! Оксана Калетник вперше балотувалася до ВР і до даного моменту своїм розумом, наполеглевістю та знаннями заробила досить пристойні статки, від яких, наподобі більшості нардепів, не відмовляється, а чесно вказує їх у звітах!!! це перше! а друге, мені ні холодно ні жарко від фабрик і агрохолдингів Порошенка, живучи в одному з міст, де агрохолдинг існує не перше десятиліття, покращення для себе і своєї сім"ї я не відчула ні на мить, а от роботу сім"ї Калетників відчувають всі громадяни округу, за що їм низький уклін!!! і мені байдуже, за які гроші це робиться, бо воно РОБИТЬСЯ!!! і слава Богу, що що ця родина має настільки міцний авторитет у державі, що ті сотні мільйонів бюджетних коштів виділяються на покращення життя громадян, бо його не було з допомогою Порошенка ні тоді, коли він підносив 5 точку президенту-Ющенку, ні зараз!!!

Оленка |
16:14 30 Березня, 2013
Цілком підтримую автора статті. А прес-службі Порошенка раджу не заздрити Калетнікам, називаючи статтю заказною! Калетніки - ВИ МОЛОДЦІ, успіхів ВАМ у всіх ВАШИХ починаннях!
Відповісти

Тамара Олексіївна |
20:22 30 Березня, 2013
Прес-службі Порошенка більш нічого не залишається, як вигороджувати свого шефа і обливали брудом Калетніків..хоча вважаю,що вже немає сенсу боготворити пана Порошенка,тому що довіру людей повернути буде не легко...

Иван |
16:48 30 Березня, 2013
По сравнению с другими дупутатами Калетник держит свое слово и идет на встречу своим изберателям, всегда помагает простым людям. Многие им завидуют така как сами не могут ничего сделать,кроме как очернять и языком трепать! А по поводу псевдо "академика", то вы явно не знаете этого человека, так как Калетник Г. написал более 100 научных работ - книги,статьи, монографии...
Відповісти

Оксана |
19:29 30 Березня, 2013
Стаття супер! Дякую автору за відвертість і професіоналізм, молодець, не побоявся написати реальні речі і, між іншим правдиві, читаєш і очі відкриваються. А дійсно створили міф з нічого: що Порошенко зробив для вінниччан? Рівно нічого. Питання фонтану спірне і думаю, що незабаром всі це зрозуміють. Перемога Домбровського у виборах - це взагалі позор, так принизити жінку, яка реально виграла, не робить честі ні одному чоловікові. Перемога ж Заболотного, мабуть, найдорожча, у матеріальному плані по всій Україні. А про Порошенка реальну думку і реальні речі можна почути на Ямпільщині, або Крижопільщині, де родина орендує землі: люди шоковані "таким меценатством". Правда і те, що сьогодні реально працюють на округах Григорій та Оксана Калетніки. Їх позиція - відстоювання інтересів області - була до виборів, під час виборів і після виборів. Для цього їм не потрібні ніякі обєднання, дляя них це життєва позиція!
Відповісти

Лілія |
19:30 30 Березня, 2013
Нічого немає постійного. Рано чи пізно міфи розвінчуються. Подобається це комусь, чи ні. Тому, читаючи коментарі, не розумію істерики прихильників Порошенка. Занадто багато міфів...
Відповісти

Тамара Олексіївна |
20:12 30 Березня, 2013
Рано чи пізно таємне стає явним,тому не дивно,що вийшла дана стаття,де автор гарно описав діяльність П.Порошенка ..прикро,що багато людей розчарувалися..адже вони вірили,що депутат хоче щось корисне зробити для них,а не для свого авторитету і збагачення своєї калитки!
Відповісти

Маруся |
23:51 30 Березня, 2013
Да, розчарувалася я за цей фонтан...фоно то гарно, але нащо було такий піар Порошенку робити? Він же як царь його відкривав та ще й досі купається в променях слави... А щодо впливу групи Калетніків, то яка різниця, з якої вони партії, чи вони родичі і таке інше. Якщо допомагають місту та області і до виборів, і після, то це чудово! Хоч хтось із Вінницьких вихідців у ВР щось роботь!!
Відповісти

Вася |
13:48 31 Березня, 2013
А я чув таку інформацію, що ПОРОШЕНКОВСЬКИЙ ФОНТАН побудований за кошти обласної ради!!!
Відповісти

Саша |
14:11 31 Березня, 2013
Наконец то опубликовали правдивую незаказанную статью. Порошенко молодец пропиарился с открытием фонтана перед выборами на 5 балов. Вот гооврили, что депутаский корпус из винницы один из самых сильных в парламенте. В итоге оказывется, что Порошенко фонтан строил не за свои собственные деньги, а у Домбровского так вообще мандат отобрали. Работает на благо области только семья Калетников, причем не только перед и во время выборов, а и после них. Есть реальные факты помощи для районов. так что победа их на выборах вполне заслуженная, мало кто из депутатов помогал своих избирателей как Оксана и Г.Калетники. Если бы все народные избранники работали как они, то думаю у нас в стране не было бы таких проблем. Кто то здесь осталял комментарии о том, что Калетник купил звание академика, то уважаемые завистники, хватит уже завидовать, поитересуйтесь лучше как в Национальной академии аграрных наук выбыираются академики. При чем здесь Банковая? Надо быть доктором наук, професором, членом-кореспондентом и иметь более сотни научных трудов. Что касается, Порошенков, то хорошо что правда открывается, лучше поздно чем никогда. Уверен, дальше еще интересней...
Відповісти

наталя |
15:04 31 Березня, 2013
Згодна, на сьогоднішній день родина Калетніків на противагу Порошенкам є більш авторитетною. Однозначно , що і авторитет і голоси на виборах вони отримали завдяки реальним діям , вчинкам та допомозі яку надави та надають пересічним громадянам.
Відповісти

Ганна |
17:20 31 Березня, 2013
Показово, що дана стаття була опублікована саме на цьому інформаційному порталі, з яскравою і такою актуальною на сьогодні назвою "Свобода слова", адже плакатись в жилетку народу, які вони бідні і нещасні, ображені Богом і владою, проплачувати нелестні статті про владу у ЗМІ звикла саме опозиція, а тут оп і виплили за допомогою автора спростування того, хто ж все ж таки з народом, а хто лицедій!!! Люди, відкрийте ж ви нарешті очі свої поширше, невже ви не помічаєте, як наш народ всіма можливими і неможливими способами намагаються зіштовхнути лобами з людьми, які намагаються працювати на наше благо, а не лише розробляти язиковий м"яз і практикуватися в театральній майстерності!!!!
Відповісти

Кнопка |
08:42 01 Квітня, 2013
У нас, на жаль, маску опозиційності одягають усі, кому хочеться швиденько і майже задурно отримати прихильність народу. За цукерки Порошенку - ріспект, найкращі солодощі в Україні. Але те, що він "політик з подвохом" - очевидно, і ні нашим, і ні вашим. І жодного разу я не чула, щоб він попростому, по-людському рядові проблеми воборців вирішував. Ані бабці бідній копійчиною, ані десь дорогу заасфальтувати, ані ветеранів перед Днем Перемоги особисто обійти, добрим словом обізватись. Це так просто, але для цього треба ж клепку включити!
Відповісти

Tana |
08:59 01 Квітня, 2013
"Свобода слова" нарешті стала об`єктивною, не лише висвітлює думку опозиції, а й незалежних депутатів - мажоритарників.
Відповісти

Влад |
11:40 01 Квітня, 2013
Я теж вважаю,що Вінницька область краще відноситься до Калетніка, і це є безпосередньо заслугою його діяльності. Не просто поставили люди галочку в бюлетені, а ще й робить Депутат добрі справи на Вінниччині.
Відповісти

Саша |
11:58 01 Квітня, 2013
Основне завдання для П.Порошенка було попасти у Верховну Раду України. Жителі м. Вінниці підтримали його, але йому не вдалося втрутитись в розподіл посад у Верховній Раді, тепер старається вхопитись за крісло мера Києва. Для жителів м. Вінниці він зробив фонтан, а що він зробив для територіальних громад в яких орендує тисячі гектарів землі?
Відповісти

Каринка |
14:13 01 Квітня, 2013
Не вважаю статтю замовною. Кожен отримує те чого заслуговує. Яскравий приклад сім'я Калетніків, яка продуктивно працює на благо свого народу як до виборів так і після. Видно реальну допомогу своїм виборцям і перемога їх заслужена! Навідміну від Порошенка, допомога людям для Калетніків - це життєва позиція, яка підтверджується ділом!
Відповісти

Юлія |
23:45 01 Квітня, 2013
Можна довго сперечатись на рахунок того замовлена стаття чи ні, і висувати стратегії ким вона замовлена...Та це безглуздя, якому не має кінця краю, але кому це вигідно той це тут і робить. Більш реальнішим та ефективнішим було б кожному з нас аналізувати вчинки людей про яких йдеться в даній статті, адже саме дії говорять про людину, а не її красномовні обіцянки! Особисто мені доводилося у своєму житті зустрічатися із діяльністю, як сім*ї Порошенків, так і Калетників. Ну тож давайте перейдемо все ж таки до дій. Чи багато можна назвати народних депутатів, які після виборів приділяють уваги своєму виборчому округу як Оксана Калетник, чи кожен депутат може похвалитися успішним храмом науки -- таким є Вінницький національний аграрний університет під керівництвом Григорія Калетника. А от Порошенки останнім часом не підтверджують свої слова діями, от і в цьому вся проблема.
Відповісти

Володимир |
02:00 02 Квітня, 2013
Шо ж тут заказного, коли стаття основана на фактах?!
Відповісти

Ім′я не вказано |
10:38 02 Квітня, 2013
Привіт із району, в якому мажоритарниця-переможниця Оксана ще не була з часу виборів, хоч саме тут їй забезпечували перемогу. (Нема коли, до центральних телеканалів дорвалася). Та й саме тут успішно для себе господарюють пани Порошенки. І якби Олексій Іванович не зняв кандидатуру на виборах, не пройшла би ні пані, ні пан. Пройшов би македон, що не мав грошей, а між панами просто розпорошилися голоси. ті, хто знає, як насправді рахувалия ці голоси, у цьому не сумніваються. Ну а про "рай" у господарствах Порошенків забули і думати з тих пір, як від справ відійшов Олексій Іванович. Скорочення масштабні, вся влада у найманих чужинців, які багатіють на грошах Порошенків і провокують людей на прокльони цієї сімї. Виснажені землі, добиті дороги, безробіття -за це спасибі "потужним Інвесторам". Та й хіба лише Порошенкам! Але при цьому народ ще й зобов,язаний любити своїх панів - усіх, бо вони на наших землях сіють буряки... Мабуть, собі "у збиток," а для блага народу. Боляче і прикро від безвиході. прикро за державу і всіх нас. П.С. Політика стала бізнесом, бізнес - політикою. Непорядною і брудною. а ми і далі слухаємо їх "трелі".
Відповісти

Руслан |
14:50 02 Квітня, 2013
у нашій країні склалася така ситуація, що політична ситуація надзвичайно критична. І дуже пррикро дивитися коли в політичних баталіях, як то кажуть, всі способи хороші. При всій повазі до Порошенка Олексія Івановича, та це вже поза границею здорового глузду, коли літня людина ледве за допомогою троьх молодиків виходить на сцену для агатаційних закликів. у моїй свідомості це не вкладається.... А ще попри всі ніші біди і негаразди в політиці, згадується відома фраза " народ вартий своєї влади"...тоді стає ще сумніше....
Відповісти

наталя |
15:47 02 Квітня, 2013
Однозначно , що на сьогоднішній день авторитет родини Калетників значно вагоміший від Порошенків. Проте здобута довіра людей не за допомогою агітаційних закликів зі сцени та "фонтанного " піару , а завдяки тому , що як і в довиборчий період так і сьогодні є постійне спілкування з жителями округу, участь у вирішенні їхніх проблем.
Відповісти

vlada |
19:21 02 Квітня, 2013
Матеріал БОМБА. Невже нарешті з’явилися ті, хто дійсно бачить усю суть сьогодення. Вінниччина і справді живе за допомогою сім’ї Калетників. Я може чітко привести приклади того, як діє народний депутат Калетнік Григорій Миколайович в своєму окрузі. Всі біди допомагає вирулювати простим людям. А все починається з малого. І він, як я бачу, це розуміє і піклується про кожного.
Відповісти

Ольга |
20:08 02 Квітня, 2013
Не лише Вінниччина має рівнятись на Калетників! Адже, невже так багато народних депутатів, які навіть після виборів допомагають людям та ведуть благодійну діяльність. В основному, ця діяльність ведеться лише пару-трійку місяців перед виборами, а опісля...-"пиши-пропало"; бачимо та чуємо наших обранців виключно по телевізору. А перевага авторитету Калетників не лише за гарні очі, адже вони не забувають, що все таки їм люди вірили та довіряють надалі, і саме це, здається, не подобається декому. Ось так і зявляються статті на кшалт цієї.
Відповісти

Ім′я не вказано |
22:42 02 Квітня, 2013
Погоджуюся із більшоістю коментуючих. Знаю про багато реальних справ , які робить сьогодні родина Калетників для Вінниччини , не афішучи це з високих трибун і не називаюси набережні своїми іменами . Своїми щоденним справами , намагаються не втратити довіру людей , яка напрацьована не за один рік і не перевиборчою агітацією.А тому мої найтепліші слова вдячності їм за це .
Відповісти

Петро |
23:31 02 Квітня, 2013
Якщо в когось і були сумніви стосовно замовності статті, то прочитавши коментарі під нею, вони одразу розвіялися. Виявляється Калетніки ночами не сплять, тільки про Вінниччину думають, Аграрний Університет це Вінницький Оксфорд, а самі Калетніки не вилазять з округів. І скільки ж разів хоч один Калетнік був у вас на окрузі ПІСЛЯ ВИБОРІВ? Що КОНКРЕТНО вони зробили? Де вони побудували об'їзну дорогу, водогін чи каналізацію? Що???? Нічого? Те що вдалося вкрасти з бюджету при його дерибані, те й кинули вам, як кістку зі столу. А тепер вибори пройшли, то ніхто й жодного разу не приїхав. А сьогодні у Верховній Раді що взагалі вчудили - коли спікер оголосив хвилину мовчання за жертвами голодомору, то встали усі, в т.ч. регіонали. Усі крім комуністів. Ну добре комуністи, але ж Ігор Калетнік віце-спікер. Гарна картина - 400 депутатів стоять, спікер, другий віце-спікер, а 30 комуняк з Калетніком в президії, як бидло сидить. А між іншим район звідки вони усі Калетніки родом чи не найбільше постраждав від голоду. От тепер і думайте яких продажних московських холуїв ви вибрали.
Відповісти

Жанна |
11:52 03 Квітня, 2013
Ви перед тим як писати дурниці, перевіряйте факти. Калетніки допомагали людям в районах ще задовго до виборів і після них. Поїдьте в будь яке село 18 округу і запитайте в простих людей про Калетніка і чому вони за нього голосували. Стільки скільки Калетник зробив для своїх виборців, мабуть жоден депутат не доклав таких зусиль, щоб покращити життя людей. Зайдіть в будь яку школу і почуєте, що неодноразово отримували допомогу від Григорія Миколайовича, і компютерну техніку, в деяких шклах за його сприяння були проведені ремонтні роботи, котельні полагоджені, щороку діти отримують подарунки на Новий рік. А скільки дитячих садків він допоміг відкрити у віддалених селах, де вже 20 років взагалі їх не було. Це лише декілька прикладів. Зайдіть на персональнйи сайт Калетника і почитайте про його депутатську діяльність та роботу в окрузі. Коли під час парламенських канікул інші депутати відпочивали на розкішних курортах закордоном, то Григорій Миколайович дійсно весь цей час проводив у районах, на зустрічах зі своїми виборцями. Що стосується аграрного, то не полінуйтесь і подивіться на сайті як він змінився за 4 роки ректорства Калетніка. І це факт! Запитайте у студентів як їм навчається в аграрному, і які у них стоворені умови для здобуття освіти, почуєте багато позитивних відгуків. Перед тим як писати щось, думайте головою і перевіряте лостовірність того, що пишете !

Лорел |
18:09 03 Квітня, 2013
Чесно вам сказати, я дуже рідко пишу якійсь коментарі, матеріал має зачепити, щоб хотілось його прокоментувати, але в даному випадку зачепили коментарі. Я студентка 4 курсі Вінницького національного аграрного університету і я просто в шоці від прочитаного вище! Петро, ви звідки? Задаю це питання, бо видно, що ви уявлення не маєте навіть де знаходиться наш аграрний і який він мав вигляд! Я можу казати відверто, мені немає чого приховувати, я якраз потрапила на зміни, що почали відбуватися, коли Григорій Миколайович став ректором. Це треба було бачити:довели до розуму наші корпуси, зробили ремонт в аудиторіях. Нарешті, зробили нам нормальну їдальню, де можна і поїсти і позайматися, коли вікно між парами. Привели до ладу територію, тепер не ходимо всі брудні, бо всюди зроблені стежки з плитки! Як можна говорити про те, чого ви не бачили?

Sem |
23:37 02 Квітня, 2013
згодна з тим, що Порошенко робить вигляд тільки що працює...а Калетніки насправді стараються і хочуть щось зробити на краще для країни, але ж якби ще не заважали!
Відповісти

Тетяна |
22:36 04 Квітня, 2013
Засуджувати, критикувати, придумувати, та розповсюджувати плітки..досить легко,люди схаменіться, скільки можна вже, вам самим, це не надоїло?! Взагалі не розумію, як можна говорити таке про людей, які справді доклали та докладають досить багато зусиль, для покращення життя громадян нашої країни... Потрібно навчитись цінувати та бути вдячними за те, що маємо...Справді досить багато добрих справ було зроблено Калетниками, чому за це ви не пишете,а лише обливаєте людей брудом...
Відповісти

Віктор |
14:19 28 Вересня, 2013
Порошенко чистий прагматик - колись подарував бібліотеці Тіміряєво комп"ютер, то про це написало 5 місцевих газет, розказав Вдт, Віта і 5 канал, і всі казали який то добрий жест мецената і велика справа яку зробив П.Порошенко. Так що просто так задля доброї справи він нічого не робить, а чисто задля власної вигоди. Якщо запитати: чи розумний і професійний П.Порошенко? Однозначно так! Але якщо запитати: чи він є меценат, чи благодійник з високими морально духовними принципами, то відповідь буде однозначно - ні.
Відповісти
игорь |
07:22 25 Березня, 2013
(+4)
если это все не заказуха,автору респакт!надо писать правду,а не свое или указанное сверху видение собыьич
Відповісти