Новини | без цензури!

1/3

Фірма в Києві, а ферма на периферії, - місцевий бюджет порожній

Сільгоспвиробники, великі та середні компанії та фірми, що вирощують худобу та господарюють у рослинницькій галузі часто знаходять у законодавстві «шпаринки», які дозволяють їм мінімізувати сплату податків.

 

Від цього державний, а головне, місцеві бюджети недоотримують кошти, які за економічної ситуації не зайві у бюджеті жодної місцевої ради.

 



Аграрна галузь України має значні податкові пільги та привілеї, включаючи вигоду від фіксованого сільськогосподарського податку (ФСП), пільг зі сплати ПДВ з продажу сільгосппродукції та повернення ПДВ переробними підприємствами виробникам молока та м’яса.

 



Найголовнішою причиною такої системи оподаткування сільського господарства є низький рівень прямої бюджетної підтримки.

 



Оподаткування сільгосппідприємств має свою специфіку та свої критерії розрахунків. Воно істотно відрізняється від оподаткування виробничих підприємств.

 



У цій специфіці і знаходять «лазівки» ті, хто хоче мінімізувати витрати. Зробити це не важко кваліфікованому економісту чи бухгалтеру.

 



В результаті – податкові надходження мінімізуються та вимиваються. А бюджети всіх рівнів недоотримують гроші.

 



Є ще одна проблема. Вона полягає у тому, що сільгосппідприємства, особливо великі, реєструються, як правило, у столиці. Вони мають усі пільги з оподаткування. А на селі, як правило, працюють дочірні фірми, бригади, філії, які не є юридичними особами.

 



Від цього місцеві бюджети страждають ще більше. Працівники фірми за трудовими угодами, зареєстровані у центральному офісі. Але працюють і живуть вони, ясна річ, не у столиці, а на периферії. Але за місцем реєстрації фірми з них відраховують прибутковий податок. А він – основа формування місцевих бюджетів.

 



Про цю проблему знають всі і давно. Але досі, чомусь не було спроб змінити систему.

 

64756_114418018742108_1305133200_n



Голова Аграрного комітету Верховної Ради Григорій Калетнік вважає цю ситуацію несправедливою, і говорить, що депутати готуються її виправити.

 


 «На мою думку, останніми роками в Україні утворилися юридичні особи аграрного спрямування, які знайшли спосіб мінімізувати свою участь у формуванні державного бюджету», - говорить Григорій Калетнік.

 



Щодо проблеми реєстрації агрофірми не за місцем безпосереднього виробництва народний депутат говорить, що її треба вирішувати, в томі числі і на законодавчому рівні.

 



«Крім того, законодавча можливість реєстрації суб’єкта господарської діяльності, незалежно від місця знаходження самого підприємства, спотворює картину місцевих доходів. Відтак, сьогодні на часі є законодавче регулювання цих питань. Найближчим часом мною будуть зареєстровані відповідні законопроекти», - вважає Григорій Калетнік.

 

 

 

 

Поділитись новиною:

14 Травня, 2013

Найкоментованіші новини

Автор матеріалу: Олексій Зазгарний

Коментарі

Лариса |

12:50 14 Травня, 2013

 

 

(+3)

Ну і правильно сказав Калетнік. Це хіба можна терпіти те, що відбувається сьогодні - агрохолдинги наживаються на простих селянах, отримують надприбутки, не створюють робочих місць. Та що вже говорити, у нас в Городківці Крижопільського району Вінницької області таке підприємство розбило дороги, у нього навіть мішок цукру для садочку не випросиш і не дають нормальним середнім місцевим фермерам обробляти землю, бо їх не цікавить розвиток села, а лише кошти. А такі місцеві фермери дбають про село, бо у школі, садочку навчаються їхні діти. За такими майбутнє. Нехай ці крупні підприємства не реєструються в Києві і сплачують там податки, а по місцю оренди паїв. Але кому ж вигідний цей закон Калетніка, він же ущемляє права цих структур.

Андрій |

19:09 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Так, а ще агрохолдинги зовсім не дотримуються сівозміни, навіть забули, що це таки!!! Отримання прибутку будь-якою ціною - так працювати не можна!!!

Тамара Іванівна |

13:01 14 Травня, 2013

 

 

(+6)

Не можна рівняти під одну планку великі агрохолдинги і середні та малі аграрні підприємства, та встановлювати одну систему оподаткування! Головна мета агрохолдингів - максимум отримати прибутку, а те як це зробити і якимим методами - їх не хвилює, а про фінансування сільських громад - годі й мріяти Тоді як середні і малі підприємства бережно ставляться до природних ресурсів,оскільки вони з ними ще будуть працювати, дбають та розвивають по можливостях соціальну інфраструктуру сіл, самі себе фінансують, оскільки держава давно не видає ніяких субсидій, дотацій,а тільки вимагає справно сплачувати податки. Тому прийняття законопроектів в даній ситуації є вкрай необхідним. http://www.kommersant.ua/doc/2186631

Сергій Іванович |

13:53 14 Травня, 2013

 

 

(+4)

Контороль над аграріями потрібен на найвищому законодавчому рівні , тут Калетник має рацію, треба зупинити витягування грошей з провінцій...

Макс |

13:59 14 Травня, 2013

 

 

(+2)

Необхідно прийняти такі закони, щоб великі агрохолдинги реєструвалися за місцем господарської діяльності і сплачували податки до місцевих бюджетів, при цьому утримуючи соціальну сферу сіл. Середні і малі аграрні підприємства так довго не протягнуть. власники агрохолдингів набивають кишені грішми, а село залишається без копійки.

Віталій Михалович |

14:08 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Вислів та ініціатива Калетника досить сміливі та виклечуть у великих мега-холдингів сильний супротив. Думаю, що вони мають своїх предстаників у ВР та будуть заважати ініціативам. Утім всім зрозуміло, якщо і надалі не будуть підтримані дрібні фермери та невеличкі господарства на одне-два села то не буде шансу поступу...

Арсен |

14:27 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Для розвитку сільської місцевості особливо важливо реєстрація агрофірми за місцем безпосереднього виробництва. Сільські громади отримують значні надходження до сільського бюджету. Прийняття законопроектів Г.М. Калетніка можливо дасть змогу замінити слова "село вимирає" на слова "село розвивається.

Надія |

14:39 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Дійсно проблема існує і вона досить велика – сільгосппідприємства, особливо великі, реєструються, у столиці, при цьому вони мають усі пільги з оподаткування. А на селі працюють дочірні фірми, філії, які не є юридичними особами. І дійсно треба таку ситуацію змінювати шляхом формування різних Законопроектів, які дадуть можливість уникнення такої ситуації і здійснювати постійний контроль над такими підприємствами.

Аня Чук |

14:42 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Це просто не справедливо по відношенню до людей! Не має в них ні грама совісті! У агрохолдингів має бути на меті підтримка та фінансування сільських громад, а не лише особисте збагачення. Вони просто грабують і так бідних селян! Калетнік має рацію, але це зовсім не сподобається власникам агрохолдингів і викличе велике обурення! Агрохолдинги вже звикли вижимати все що можна без усілякої віддачі!!!

Людмила |

14:52 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Агрохолдинги - це ще одне явище, яке заводить наші села в глухий кут. Інфраструктура села: магазин, кафе, забігайлівка... А де садочки, школи, клуби, бібліотеки? А де ж їм взятися? За який рахунок утримувати соціальну сферу? Державного фінансування недостатньо... Місцеві бюджети не наповнюються... Адже усі податки платяться не зрозуміло де... Та чи й взагалі платяться... Тому має бути конкретне розмежування умов роботи агрохолдингів і малих сільськогосподарських підприємств.

Надія |

14:56 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

А кому таке сподобається? Звісно власникам агрохолдингів не сподобається такі зміни, так як це буде заважати їм збагатитись. Невже важко вести нормальну чесну діяльність?! Ну чому простих людей постійно треба дурити і на них наживатись???

sergiy |

14:56 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Дійсно, цю проблему потрібно вирішувати - тому, що агрохолдінги мають надприбутки, а до бюджету сплачують копійки. Можливо після прийняття законопроектів Калетніка, ця ситуація зміниться на краще!

Натали |

15:16 14 Травня, 2013

 

 

(+2)

Все деньги идут в столицу, им нужнее))) Киев - лицо страны!) А что там в глубинке творится никого не волнует, что очень печально...мимо некоторых сел в Украине страшно проезжать..разруха и запустенье...и до чего мы так докатимся...

Марина |

18:17 14 Травня, 2013

 

 

(+2)

так-так,працюємо в селі, використовуємо природні ресурси максимально, а як податки платити - то у місто! В якій країні таке ще є?? Смішно та несправедливо!

Артем |

15:34 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Григорій Миколайович давно хоче започаткувати систему оподаткування для великих агрохолдингів безпосередньо до сільських рад! І це правильно! Якщо зробити соціологічне опитування то його підтримає вся Україна! Дійсно треба розробити даний законопроект та скоріше його прийняти! Г. Калетнік з вами Україна!

ArtVan |

15:52 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Законопроект, який розробив Г.Калетнік, передбачає для великих агроходингів сплачувати по 80 грн. з 1 га землі податку до місцевих бюджетів. Я думаю що це не дуже велиці гроші для агрохолдингів, але це буде значна підтримка місцевих бюджетів.

Лілі |

16:01 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Місцеві бюджети мали б добру підтримку,якби податки та збори слачувалися великими агрохолдингами саме по місцю розташування. Тому підтримую думку Калетніка та його законопроекту. Потрібно розвивати сільські території, місто і так має велику підтримку.

Ивос |

16:12 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Если агрохолдинги будут выплачивать налоги в местные бюджеты - это позволит местным бюджетам выделить больше денег на обеспечение социальной сферы, ремонт дорог, которыми, между прочим, пользуются агрохолдинги.

Tobik |

16:22 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Мені не зрозуміло, як можуть агрохолдингі користуватися землею і нічого не повертати людям, які на цій землі живуть. Треба підтримати законопроект Г.Калетніка, який передбачає сплату великими агрохолдлингами податків до місцевих бюджетів.

Ангеліна |

16:46 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Агрохолдинги використовують природні і трудові ресурси сільських територій, відповідно, їх податкові платежі мають сприяти відтворенню цих ресурсів. Згодна з паном Калетніком і вважаю, що у податкове законодавство необхідно ввести зміни, згідно яких агрохолдинги незалежно від місця їх реєстрації були б зобов’язані сплачувати податкові платежі до місцевих бюджетів сільських рад, яким за територіальним поділом відносяться землі у використанні агрохолдингів. Це сприятиме створенню стабільного і суттєвого за обсягами власного джерела фінансування розвитку соціальної інфраструктури сільських територій.

Ім′я не вказано |

16:56 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Великі агрохолдингі просто нехтують проблемами села, на землі якого вони заробляють гроші, людей, працю яких вони використовують для збільшення своїх прибутків. Законопроект Григорія Калетніка змусить великі агрохолдингі підтримувати наше рідне село.

Галина |

16:56 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Оскільки Україна займає одне з останніх місць в світі за простотою сплати податків, а за кількістю податків і зборів до бюджету наша країна встановила абсолютний рекорд і опинилася на останньому місці , слід шукати шляхи її спрощення. Відносно покращення наповнення фінансовими ресурсами місцевих громад це означає, що проблема має вирішуватися не через введення нових видів податків і зборів, а на основі перерозподілу сплати податкових стягнень з державного бюджету до місцевих бюджетів. Фінансові ресурси для вирішення соціальних проблем сільських територій можливо створити через використання перерозподільчих інструментів, які б одночасно також стимулювали агрохолдинги до створення нових робочих місць.

Володимир |

16:59 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Я теж, як і Голова Аграрного комітету Верховної Ради Григорій Калетнік, проти реєстрації агрофірми не за місцем безпосереднього виробництва , також згоден що у специфіці оподаткуванні сільгосппідприємств знаходять «лазівки» ті, хто хоче мінімізувати витрати і теж вважаю цю проблему треба вирішувати, в тому числі і на законодавчому рівні.

Ольга |

17:00 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Цілком згодна з Г. Калетніком. Це питання має бути законодавчо врегульованим. Оскільки більшість агрохолдингів зареєстровані не за місцем своєї виробничої діяльності, що не забезпечує надходження відповідних їхніх податкових платежів до місцевих бюджетів і не створює фінансові передумови для вирішення соціальних проблем на сільських територіях.

Олена |

17:20 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Виробничу діяльність агрохолдингів необхідно розглядати у взаємозв’язку і взаємообумовленістю з вирішенням соціальних проблем та розвитком соціальної сфери відповідних сільських територій. Для посилення соціальної функції діяльності агрохолдингів необхідно внести зміни у податкове і земельне законодавство, а також задіяти нові фінансові інструменти перерозподільчо-стимулювального характеру.

Ольга |

18:28 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Калетнік має рацію. Участь у формуванні державного бюджету має бути відносно однаковою. І суб'єкти господарської діяльності мають вкладати кошти в розвиток інфраструктури села.

аліна |

19:27 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Про проблему щодо мінімізації своєї участі у формуванні державного бюджету , як це сьогодні робить численна кількість великих аграрних підприємств в Україні ми знаємо давно. Проте ,чомусь, мало кому з керіівництва держави. до цього є діло . Маю надію , що пан Калетнік виконає свою обіцянку щодо внесення кардинальних змін в дану систему.

Віктор Володимирович |

19:58 14 Травня, 2013

 

 

(+2)

Оці так звані "лазівки" настав час закривати. Пора повноцінно наповнювати бюджет , а не всіляко ухилятись від сплати податків.

Антоніна |

20:58 14 Травня, 2013

 

 

(-1)

Більше того, такі підприємства не хочуть оформляти офіційно своїх працівників, адже так вони збільшують масштаби свого підприємства, а їм це не на руку, ну і звичайно не сплачують нарахування до бюджету. а люди так працюють роками, а потім не мають нормальних пенсій

Аллочка |

21:23 14 Травня, 2013

 

 

(-1)

Якщо порахувати скільки коштів недорахувалися сільські ради, від присутності інвесторів , які не сплачують у село ПДВ. Скажімо, за рік підприємство де працює 2 тисячі і зарплата 3-4 тисячі сплачує щонайменше 40 мільйонів гривень ПДВ. Плюс ще 15-20 млн. у Пенсійний фонд... У великих агрохолдингах працює хай у десять разів менше людей, але де ви чули аби у сільської ради був бюджет у 3-4 мільйони?

Анна |

21:38 14 Травня, 2013

 

 

(-1)

Правильно давно потрібно взятись за агрохолдинги, вони живуть як королі, а села вимирають, землі пропадають, вони витисняють усю меншину, загарбуючи все більше і більше, а людям від цьго яка користь.

Наталія |

21:42 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Повність згодна з Г.Калетніком та з попередніми коментарями, великі компанії використовують землі селян в користь для себе, а податків платять мінімум, забруднюють повітря, руйнують дороги, потрібно відроджувати село, та фермерські господарства.

Надія |

21:42 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Підтримую Григорія Миколайовища, щодо створення відповідних нових законопроектів. Тому що потрібно покращувати аграрну галозь на селі, адже саме це є головни для України - аграрної країни.

Віолетта |

21:51 14 Травня, 2013

 

 

(+3)

Досі сільське господарство залишається малоприбутковою справою для більшості вітчизняних малих і середніх виробників та домогосподарств сільського населення. Однією з причин цьому є спеціальні режими оподаткування аграрного бізнесу, які потребують оперативного розгляду та змін і уточнень, що стимулюватимуть у першу чергу сільський розвиток. Думка Калетніка цілком вірна, за нею передбачається порядок, стабільність, збільшення робочих місць та місцевих бюджетів.

Зоя |

21:52 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Звісно ж потрібно виправляти дану ситуацію, потрібно справедливо та раціонально поповнювати місцевий бюджет нашої країни. Підтримую ідею Григорія Миколайовича, створити нові законопроекти, щоб виправити дану ситуацію.

Петро |

21:56 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Правильно говорить голова Аграрного комітету ВР Григорій Калетнік. Нарешті серед депутатів знайшлися захисники людини праці. Скільки можна знищувати духовне коріння нації? Якщо ми хочемо жити по-європейськи, то й починати треба з того, щоб сільська громада розпоряджалася земельними ресурсами, які приноситимуть дохід. А працювати селян не потрібно вчити. В селах повинні працювати школи, будинки культури, бібліотеки. На жаль, на сьогоднішній день головними розважально-виховними закладами більшості сіл є пивбари... Досить гнати батьків на заробітки, а дітей робити соціальними сиротами.

Кнопка |

23:55 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Петро, ви просто в точку. Приїжджаю до родичів в село - що не дядько - алкоголік, роботи для старших нема, молодь до обласного центру подалася. Ті, що на свій страх і ризик лишились не мають куди діточок подіти. З вікон колишнього дитсадка - десятилітні деревця виглідають. Землі навколо села загарбало якесь велике київське ЦаБе і його проблеми простих смертних, вибачте, "не піпчать". Копійки на освітлення єдиної центральної вулиці навіть і попросити ні вкого, бо "начальство" - не тутешнє.

Юрій |

22:25 14 Травня, 2013

 

 

(+1)

Зрозуміло, що власників великих агрохолдингів та інших приватних сільськогосподарських підприємств цікавлять лише власні прибутки. думаю, що потрібно їх змусити сплачувати кошти на розвиток соціальної інфраструктури того району, на території якого розташоване підприємство. Звісно, родючість землі від цього не покращиться, а от дороги можливо відремонтують, щодня бачу, як важка техніка - комбайни та трактори розбивають і так жахливі дороги.

Ніка |

23:12 14 Травня, 2013

 

 

(-1)

Давно вже з цим всім треба було розібратися, добре, що у влади дійшли руки. Завжди крупні фірми знаходять "лазівки" для того, щоб мінімізувати всі витрати - це не чесно, але юридично придертися не було до чого, думаю, що нарешті все зміниться і кожен буде робити такий вклад у бюджет держави, який мусить, а не який йому вигідно!

Дарья |

23:47 14 Травня, 2013

 

 

(0)

Дійсно, в Україні склалася парадоксальна ситуація – працюють селяни, а прибутки рахують кияни. Та й відпочивають, певно, керівники великих агрофірм не в тіні калинових кущів «землі-годувальниці». Досить обманювати та грабувати селян. Потрібно, щоб сільські бюджети наповнювалися прямо пропорційно до внеску працівників у розвиток виробництва.

Еріка |

10:52 15 Травня, 2013

 

 

(-1)

Якщо не зупинити цей дерибан землі, який зараз в Україні, то через декілька десятків років наше село вимре. І тоді ми самі будемо не вивозити на експорт свою сировину, яку й так продаємо за безцінь, а самі будемо купувати генномодифіковані гречку, пшеницю та картоплю.

Ілона |

13:02 15 Травня, 2013

 

 

(-1)

Звичайно ця проблема є гострою в наш час, оскільки фірми отримують великі прибутки і сплачують натомість мізерні податки...суб'єкти господарювання повинні бути чесними перед державою та дотримуватись правила: чим більше заробляєш, тим бльше сплачуєш податків....отже чекаємо від Калетніка законопроекти і надіємось, що ця проблема все ж таки буде вирішена

Витя |

14:04 15 Травня, 2013

 

 

(0)

Це просто знущання! Як велике агропідприємство може реєструватись у столиці, отримувати великі прибутку і при цьому мати усі можливі пільги з оподаткування??? Це не правильно. Тому тут треба діяти жорстко і приймати відповідні Законопроекти, які сьогодні пропонує депутат Калетнік! Я його підтримую!!!

lili |

17:30 16 Травня, 2013

 

 

(-1)

І правильно сказано. Дуже хитрі. Я працюю ніби легально, але при цьому мало плачу податків. Навчилися вже крутитися. Потрібно щось змінювати і негайно ж.

vlada |

17:53 16 Травня, 2013

 

 

(-1)

Все у нас мають кияни. Селяни пашуть, піднімають село, намагаються прокормити міста та ще й страждають від цього. Не правильно все це.

Залиште свій коментар


*не обов′язково

Залиште свій коментар через Facebook

Залиште свій коментар через Вконтакте