Новини | без цензури!

1/3

Калетнік ініціював зняття плати за внесення нерухомості до державного кадастру

Калетнік Григорій Миколайович прокоментував ініційований ним проект Закону України "Про Державний земельний кадастр" щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них.

 

 

«Я намагаюся по всіх таких гострих питаннях, які виникають у людей, бо я постійно проводжу зустрічі з виборцями, і звідти беру всі ці злободенні питання, тому так було і з молоком, так було і з спадщиною, зараз питання щодо лати за внесення до реєстру. Я рахую, що це дійсно досить велике навантаження для наших рядових громадян, тому я дуже сподіваюсь, що так як одноголосно сьогодні підтримали всі 28 членів комітету, так і підтримку отримаю у залі Верховної Ради для того щоб цей законопроект був прийнятий.

 

Більше того, скажу, що в мене зараз на виході законопроект про майно на селі, теж дуже злободенне питання, коли за спадщину нерухомості в селі встановлено досить затяжна, складна та дорого вартісна процедура. Я виступав на погоджувальній раді, де вніс пропозицію про узгодження цієї процедури, адже якщо для міської квартири вона, можливо, виправдана, то для села – ні. Йдеться про те, аби БТІ всюди все відконтрольовувало, і їх треба викликати для перевірки того, чи не було переформатовано квартиру, то в селі, де поставили хатинку на своїй землі і тепер вона перейшла за спадщиною комусь іншому, то знову її перевіряти на те, приміром, чи правильно встановлена каналізація – просто смішно. 

 

Перший віце-прем’єр України, Сергій Арбузов, який був присутній на погоджувальній раді, теж погодився з тим, що це питання треба врегулювати. Я сподіваюсь на те, що ми на узгодженні цей законопроект трохи відшліфуємо і найближчим часом він буде винесений на голосування.

 

Тобто, коли нерухомий об’єкт переходить до іншого власника по спадщині, чи через приватизацію чи при переоформленні – сплачуються кошти за внесення нових даних до державного кадастру. Тому, щоб не платити кошти за внесення цих даних, законопроектом буде врегульовано норму того, аби процедура проходила безкоштовно».

 

 

 

 

 

Поділитись новиною:

19 Вересня, 2013

Найкоментованіші новини

Автор матеріалу: Юлія Данильченко

Коментарі

сергій |

13:11 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Хоть хтось думає про людей і робить для людей, а не захищає виключно свої інтереси, як це робить більшість народних обранців.

Віталій |

13:18 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Приємно, що є такий народний депутат, який думає про людей!

Тата |

13:19 19 Вересня, 2013

 

 

(+2)

Хороша ініатива. Коли моя мама після бабці переоформлювала на себе клапоть землі в селі, то думала, що плюне і покине цю справу. Нібито знаєш, що своє майно, а доводиться державі дарувати ні за що гроші. Дай Бог, щоб цю норму наші можновладіці прийняли.

Антон |

13:23 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Народні депутати не всі дбають про своїх виборців,захищаючи свої власні інтереси. Як виняток, є серед них такі,які постійно зустрічаються із виборцями,надають їм посильну допомогу,і вносять на розгляд Верховної Ради України законопроекти, які б захищали інтереси простих людей.

Яків |

13:27 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Ура!!!!! Нарешті, хоть хтось думає та дбає про людей, особливо про селян. Це дійсно проблема і було б добре знайшовши їй вихід. і щодо плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру і щодо спадщини.

Vlad |

13:42 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Все таки є люди у Верховній раді, які переймаються гострими проблемами простих людей, тому що на сьогоднішній день, при нинішніх зарплатах та пенсіях, стало неможливим оформити спадщину, тому що ціни нереально високі, але є надія що зняття плати за внесення нерухомості до державного кадастру дасть можливість людей швидше і дешевше оформляти документи на спадщину

Віталій |

13:46 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Оце мудре рішення! Для міста з цим законом можна ще було б змиритись, але для села- це абсурд. Видно, що Григорій Калетнік буває на своєму окрузі та знає всі болючі проблеми своїх виборців і вирішує їх як тільки зявляється найближка нагода.

Арсен |

14:45 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Якби всі депутати, незалежно від політичних поглядів, так дбали за своїх виборців, не на словах, а на ділі, тому той депутат, який буває та спілкується на окрузі з виборцями, знає їхні проблеми й намагається їх вирішити на законодавчому рівні з прийняттям даного законопроекту ті хто оформляє нерухомість, понесуть значно менші витрати на виготовлення документації.

Алік |

15:09 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Депутат, який живе проблемами виборців, заслуговує шану та повагу від них, а вони в свою чергу завжди знають і поважають його за добрі справи та починання.

Аня |

16:05 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Дійсно, це ж уже абсурд, що хата в селі коштує 2 тис. грн., а переоформити мало того, що її потрібно оббігати всі інстанції і це дуже довго, а для старших людей це взагалі проблема, так ж вартість переоформлення подекуди коштує дорожче ніж хата. Хоть хтось підмітив цю проблему. Видно, що Калетнік буває у селах і цікавиться життям простих селян.

Валентин |

16:22 19 Вересня, 2013

 

 

(0)

Ось і результат постійної роботи на окрузі, помітно що нардеп цікавиться проблемами людей. Думаю, що цей законопроект полегшить життя не одному українцю.

Альона |

18:55 19 Вересня, 2013

 

 

(0)

Так, моя знайома, яка мешкає в селі, бідкалася, що оформити спадщину їй дорожче, ніж вона коштує. Дійсно, абсурдна ситуація. Й добре, що це питання буде внесено на розгляд у Верховній Раді. Лишень, аби цю пропозицію підтримали інші депутати...

Елена |

19:13 19 Вересня, 2013

 

 

(0)

Молодець! Хоть хтось нагадав про простий люд...

Аліна |

19:14 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

На решті - ця проблема буде вирішена, адже це справді це така дурня з цими переоформленнями.

Леся |

20:08 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Переоформлення - це добра копійка, добре, що є такі депутати, які справді дбають за людей.

Оксана |

20:11 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

оце я розумію - Депутат!..який справді думає про свій народ, а не про себе та свою на живу, як більшість у нас!!!

Зоряна |

20:14 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Ну хто там ще зводить наклепи на сім'ю Калетніків?...хто таке ще робить з Депутатів???

Зоя |

20:17 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Та зараз ж лише придумають такі закони, щоб здерти з народу гроші ніби в державну казну, тільки в де-кого та державна казна чомусь у власному гаманці!!!

Ярослав |

20:18 19 Вересня, 2013

 

 

(+1)

Калетнік молодець! Поважаю його! Потрібно справді повідмінювати половину тих законів!

Kseniy |

20:49 19 Вересня, 2013

 

 

(0)

Дійсно зараз дуже багато волокіти з переоформленням спадщини. Іноді та хатина в селі навіть не варта таких зусиль, бо хто ж сільських жителів буде брати дозвіл, щоб щось змінити у своїй же хаті. Це ж абсурд. Більшість і не знає про такі закони. Те ж саме стосується і внесення відомостей до Державного земельного кадастру. За що платити? Хочеться вірити. що ініційовані нардепом законопроекти будуть прийняті. Це піде на користь людям.

Іринка |

21:02 19 Вересня, 2013

 

 

(0)

Це ще раз є доказом, що не всі депутати просто "відсижують" сесії, а є й такі, яким небайдужа людська доля.

оля |

13:22 20 Вересня, 2013

 

 

(0)

Нарешті хоть хтось із депутатів думає не тільки про себе та свої статки, а про простих людей!!!

Антоніна |

14:38 20 Вересня, 2013

 

 

(0)

Хоч хтось розробляє законопроекти, які спрямовані на покращення життя людей.І було б добре, якби даний законопроект підтримали.

Наталія |

08:13 21 Вересня, 2013

 

 

(0)

Більше двадцяти років стоїть в селі наша хата, яку ми с сестрою час від часу навідуємо. Начебто, й наша вона, і не наша. Не знаю, чи житиме хтось із нашої родини у майже безлюдному селі, але й покидати напризволяще дім, де живуть спогади про дитинство, не хочеться. Не переоформляли документи, бо один папірець коштує дорожче, аніж уся хата. Дай Боже мудрості усім посадовцям, хто вирішуватиме це питання.

Петро |

08:18 21 Вересня, 2013

 

 

(0)

Якщо спадщину можна буде безкоштовно переоформити, то й городи по селах бур’янами заростати не будуть, бо спадкоємці зможуть розпоряджатися майном, як власники. А то виходить, що й сам не гам, і другому не дам.

Наталія |

09:50 21 Вересня, 2013

 

 

(0)

Спасибі народному депутату, який проблеми своїх виборців знає. Мало таких. Хоч би підтримали його ініціативу у ВР, бо вже чотири роки не оформляю документи на хатину в селі, що від батьків залишилася. Город садимо, а хата від самотності валиться. У сільраді кажуть, що потрібні великі кошти, аби вона перейшла нам у спадок. А де ж їх набрати, як дітей на ноги треба ставити?

Кристина |

11:21 22 Вересня, 2013

 

 

(0)

Часто депутати так працюють, що окрім примноження своїх статків, ні про що не турбуються. Для більшості з них головне завдання - потрапити до ВР. Побачимо, хто підтримає ініціативу нардепа, який намагається вирішити проблеми своїх виборців, що довірили йому свою долю.

ірина |

11:26 22 Вересня, 2013

 

 

(0)

Щиро вірю в те , що даний проект буде підтримано та затверджено . Тому що на сьогодні для пересічного громадянина з мінімальною пенсією або ж зарплатою є великою проблемою оформлення документів спадкового майна чи землі.

анастасія |

11:31 22 Вересня, 2013

 

 

(0)

Від нардепа Г.Калетніка ініціювання затвердження даного законопроекту є вагомою практичною допомогою звичайним людям.

nyta |

14:39 23 Вересня, 2013

 

 

(0)

Дане питання є важливим для простого народу. Г.М. Калетнік - саме такий політик,який прислухається до людей, вирішує дійсно потрібні питання.

Всеволод |

16:16 23 Вересня, 2013

 

 

(0)

Зараз і кроку не зробиш - там мито, там пеня, там податок. При цьому всі забувають, що на утримання чиновників ми платимо й до цього декілька разів. Тому той факт, що Калетник хоче скасувати цей платіж є безумовно позитивним

Христинка |

15:09 24 Вересня, 2013

 

 

(0)

Дуже добре, що Калетнік підняв це питання. Адже, як правило, приймаючи подібні закони, депутати зовсім не думають про селян.

Юлія |

15:12 24 Вересня, 2013

 

 

(0)

Якби отак частіше звертали увагу на особливості і потреби сільського життя, то може і не довели село до такого занепаду. А так звикли жити в достатку і думають, що всім так живеться!

Юрій |

15:14 24 Вересня, 2013

 

 

(0)

Радує, що хоч і одиниці, проте є такі депутати, які думають про простий народ!

Ксенія |

21:13 26 Вересня, 2013

 

 

(0)

Якби усі депутати так працювали як Григорій Миколайович, то Україна вийшла б на новий рівень розвитку і досягла досить високих результів! А все тому, що він спілкується з народом, прислухається до нього, вивчає дійсно актуальні проблеми українських громадян, приділяє велику увагу сільському населенню, так як села зараз просто масово занепадають.Надіємось, що з таким депутатом нас нарешті чекає світле майбутнє!

Маріанна |

18:17 28 Вересня, 2013

 

 

(0)

Таких рішень має бути якомога більше, адже селяни на це заслуговують. В них і так багато проблем, які потребують щоденного вирішення. Було б добре, якби в ВР цей проект знайшов підтримку, адже селяни на це заслуговують!

Ліна |

18:21 28 Вересня, 2013

 

 

(0)

Видно, що цей депутат часто відвідує округ, адже знає злободенні питання, які такі для нас важливі

Світлана |

13:06 28 Жовтня, 2013

 

 

(0)

Приємно бачити, що не всі депутати лише на словах готові гори звернути!!! є винятки котрі не забувають про звичайних людей і щось роблять для того, аби хоч трішки покращити життя українців!

Залиште свій коментар


*не обов′язково

Залиште свій коментар через Facebook

Залиште свій коментар через Вконтакте