Новини | без цензури!

1/3

Як правильно організувати процедуру миловаріння та заробити на цьому гроші?

Близько 90% косметики та побутової хімії на українському ринку – зарубіжного виробництва. У величезних корпораціях, які зайшли на наш ринок є чималі ресурси для реклами та маркетингу. Проте, вітчизняна продукція за стандартами якості не поступається зарубіжним аналогам. Про спробу домашнього виробництва побутової хімії в програмі «Я – приватний інвестор» на «БТБ».

 

Коли люди навчилися робити мило навіть історики точно не скажуть. Згадки про нього походять зі стародавнього Шумеру і Вавилону. У Європі безперервний процес миловаріння у промислових масштабах з’явився в кінці 1930-х років.

 

Чималі обсяги ринку займає рідке мало, проте так було не завжди. Воно з’явилося на світ 1965. Спершу його використовували як засіб для миття посуду, і лише в 70-х роках воно отримало звичний для нас формат. Маленька американська компанія зробила революцію на ринку – вони просто розлили продукт у пляшечки з дозаторами.

 

Півроку тому з’явився новий напрям – виробництво мила ручної роботи. Раніше такий продукт везли з Китаю, поки там були нижчі ціни. В Україні можна ж досягати кращої якості та видавати покупцям ту форму, яку вони бажають. 

 

Власник компанії з виготовлення мила ручної роботи Андрій Бойко розповідає: «Коли виникла ідея щось своє ось таке відкрити, так сталося, що ми придбали це виробництво, і тепер для власної мережі магазинів маємо власне виробництво».

 

Мило варять зараз дуже багато людей. Проте навіть серед нього можемо виділити мило, яким просто миють руки, а можна виділити і те, яке доглядає за шкірою. Виготовити власноруч гарне мило може кожен, а от зберегти його зовнішній вигляд та властивості можуть не всі. Про секрети збереження в програмі «Я – приватний інвестор».

 

 

 

 

 

Поділитись новиною:

13 Листопада, 2013

Найкоментованіші новини

Автор матеріалу: Юлія Данильченко

Коментарі

Дану новину ще ніхто не коментував. Ви можете бути першим!

Залиште свій коментар


*не обов′язково

Залиште свій коментар через Facebook

Залиште свій коментар через Вконтакте