Новини | без цензури!

1/3

Заробітки на хенд-мейд

Про міфічність швидких та великих заробітків на хенд-мейд розказали у «Приватному інтересі» на телеканалі «БТБ».

 

 

Основний контингент магазинів хенд-мейду – студенти та молодь від 17 до 22 років. Найчастіше товари ручної роботи купують для подарунку, оскільки автор вкладає в них частинку себе. До того ж, це ексклюзивні  печі, що не мають тисячного тиражу. Часто, товари ручної роботи дорожчі від звичайних на 30-40%, проте є випадки, коли вони перевищують ціну аналогічних товарів в рази.

 

Почати такий бізнес дуже легко: головне мати бажання і фантазію. На цьому можна заробити, але за умови, якщо виділяти для цього багато часу. Якщо ж займатись цим виключно як хобі – багато заробити не вдасться. Для того аби заробляти хороші гроші, то потрібно займатись цим як основною справою – планувати колекції, планувати продажі – більше вникати в питання бізнесової організації.

 

На курси відкриття бізнесу по хенд-мейд ходить невелика кількість людей. Здебільшого вони платні – біля 2 тисяч гривень за 10 уроків. Якщо людина має до цього талант – варто починати, а якщо ні – навіть не варто намагатися.

 

За статистикою, одна з американських компаній, що займається ліпкою з полімерної глини, на своїх навчальних курсах не просто розповідає як правильно зробити товар, але й навчають правильно продавати та кому. Основними клієнтами таких курсів, як правило, є жінки з творчими здібностями, що навчаються, на початку, для себе, а потім вже їм вдається втілити це у власну справу.

 

 

 

 

Поділитись новиною:

13 Листопада, 2013

Найкоментованіші новини

Автор матеріалу: Юлія Данильченко

Коментарі

Дану новину ще ніхто не коментував. Ви можете бути першим!

Залиште свій коментар


*не обов′язково

Залиште свій коментар через Facebook

Залиште свій коментар через Вконтакте