Коментарі

Ім′я не вказано |
17:40 07 Липня, 2013
можна повторити та не можна називати бовдуром, карою Божою і так далі, а ви частенько не дотримуєтесь цього закону. Так, можливо є такі діти яких просто не можливо витримати, але це не привід порушувати закон! і одиниці в щоденник класти можна тільки за знання, а за поведінку вести до деректора. тепер зрозуміло?

Ім |
15:33 08 Квітня, 2019
І це сказала вчителька яка лупцює учнів і дістає? Ви думаєте що діти будуть завжди слухатися вас? Коли я не навмисно написав кр не той варіант то вона поставила 1 це нормально? Я вважаю що ні. І як діти за таке любить школу, мені дуже цікаво

Ім |
10:48 10 Квітня, 2014
чиста правда одиницю за поведінку ліпити неможна а ваші погрози це не аргументи
Відповісти

Ім |
19:23 04 Грудня, 2014
якщо автор цієї статі настільки обізнаний у правах учня, то може і пора згадати про обов'яки учня на уроці???
Відповісти

Ім |
19:02 28 Листопада, 2017
в напевно вчитель

небайдужа |
14:22 19 Січня, 2015
Безперечно, що дітей ображати не можна, але гуманні методи діють лише на тих дітей, хто привчений до них вдома. Первинна система цінностей закладається у родині і якщо дитина змалку засвоїть, що старших слід поважати, що на слова, сказані спокійно, треба реагувати, то і в школі проблем не буде. Якщо в родині панує любов, взаємоповага, всі спілкуються нормальним тоном, провляють терпіння, приділяють дітям належну увагу, не лукавлять, то це буде для дитини фундаментом на все життя. І якщо учень з такої родини й спізниться чи забуде зошит, то він вибачиться і спокійно пояснить причину, а не буде розвивати з ситуації конфлікт. Проте дуже часто з одним—двома дітьми батьки справляються за допомогою окриків, штурханів, погроз,а від вчителя очікують, що з двома—трьома десятками учнів він справиться за допомогою високогуманних технологій.
Відповісти

Олег |
13:51 09 Грудня, 2016
Неможливість знайти контакт з учнем - це проблема вчителя. Не треба перевішувати свої проблеми на інших. Ваш пассаж звучить як виправдання тому, щоб просто не шукати підходи до виховання школярів. А якщо так, то навіщо тоді іти в педагоги?

Ім |
12:13 13 Березня, 2015
Прочитавши Вашу статтю, у мене таке враження, що у Вас у самого комплекс "ображеного" учня. З Ваших слів, вчителі взагалі нічого хорошого не роблять! А напишіть , якщо Ваша ласка, що ж робити вчителеві, при постійних цькуваннях Ваших прекрасних учнів, які є у нього права?!!! Завдяки таким як Ви, вчителі і стоять за торговими прилавками, повірте, там набагато спокійніше!
Відповісти

Дар'я |
14:52 24 Квітня, 2018
Сразу видно что автора либо самого в школе наказывали за выходки, либо его детей. Такое впечатление что об обстановке в школе Вы знаете ровно ничего. Вы не раскрыли тему полностью. Рассмотрите любую школьную ситуацию и со стороны ученика и со стороны его родителей, и со стороны учителя. Вот сегодняшний пример из моей практики. Систематично и нагло ученик на уроках играет с телефоном. На замечания реакции ноль. Любая попытка как-то заинтересовать его в предмете провальна. Он даже тетрадки с учебником не носит. То есть чтобы вы понимали на парте у него абсолютно пусто. Всегда. Всегда. В руках телефон. И все. Я забрала телефон и сказала что отдам маме когда она придет. Но через минут 20 мне позвонила мать и с претензией мол обидели сыночка (он в 10 классе) потребовала чтобы я вернула телефон. На мой вопрос как мы будем справляться с этой ситуацией в дальнейшем, она сказала чтобы я забирала у него телефон перед уроком и после отдавала. При этом и она и я понимаем что так как она сказала не будет. Он его просто не отдаст. Мать даже не попыталась как-то выяснить причины почему я отобрала телефон. Ей просто не интересно. Так вот, у меня вопрос. как быть с учениками и их родителями? Что делать учителю? Раз Вы так осведомлены в правах учеников, поведайте об их обязанностях, об обязаностях их родителей и о правах учителя.

Катерина Василівна |
23:13 18 Квітня, 2019
скільки знань я особисто не отримала із-за "недибілів", які просто заважали вчителю проводити урок ! якщо дитині не потрібно вчитись(школа- не дитсадок і не цирк), то - вперед ! на свободу від злих вчителів! не заважайте нормальним дітям і нормальним вчителям! а ще краще - станьте самі вчителем і покажіть нам, як траба працювати ! слабо !? Мій однокласник - юрист, сказав мені :"Дураків треба не вчити, а лічити (для тих, хто не зрозумів-"лікувати")".

Наталія Василівна |
09:43 08 Травня, 2015
якщо вчитель (економіст, інженер) стоїть за прилавком, то він розуміє і дотримується правил поведінки, які допоможуть йому привабити клієнта, а отже заробити. Коли ж вчитель (особливо вчитель та медик) приходить на роботу, якій вчився 5 років, то починає встановлювати свої правила, які не завжди відповідають правилам поведінки саме вчителя. В Швеції для того щоб вступити до педагогічного вузу необхідно пройти психологічну та психічну перевірку, а у наші школи йдуть люди, яких принижували в школі і тепер вони мстяться
Відповісти

Павло |
21:19 10 Січня, 2016
Що робити коли моя дитина багато пропускає через стан здоров'я, всі довідки ми приносимо, а вчителька разом зі своєю матір'ю завхозом доводить дитину до сліз доводячи те, що дитина прогуляє, і каже про це матері на весь клас?
Відповісти

Анна |
18:17 26 Січня, 2016
Написати заяву на ім`я директора про моральний тиск з боку вчительки.

Лідія |
13:13 19 Лютого, 2018
Заяви не поможуть. Доведеться терпіти. Ворон ворону око не виклює. Після звертання до директора, ми змушені були звернутись по допомогу психолога а також обмежити відвідування школи до 2-3 рази на тиждень. Спасіння потопаючих - діло рук самих потопаючих. А все тому, що наші вчителі втратили пріоритети. Вони забули, що дитина це в першу чергу чийсь син чи донька, а потім вже учень школи. Вони вважають дітей своєю власністю. Як невмілий слюсар ламає свердла, так нині вчитель нищить наших дітей.

Анна |
18:15 26 Січня, 2016
Не знаю чому такі вчителі можуть навчити. У Оксфорді кажуть, що перш ніж вчити, вчитель має створити атмосферу безпеки для учня. Щоб молоді люди не боялися ні вчителя, ні середовища навколо. Навчання, якісним буде тільки тоді. Але нам далеко до такої освіти. Хоча б дещищю їхнього досвіду нам, і можна буде зрушити з місця, зробити позитивні зміни.
Відповісти

Lesley |
20:51 03 Листопада, 2016
Тому що там за одне грубе звернення до вчителя учня усувають від навчання на кілька днів, а за наступну провину - виключають.

Ім |
22:30 15 Лютого, 2016
Очень часто бывают ситуации когда учителя начинают обзивать тебя, унижать при всех. А еще и рот затыкают причем вовсе не со словами "закрой рот". Очень обидно. Вы же пример для подражания
Відповісти

ірина |
20:00 23 Травня, 2016
Нашим дітям буде цікаво на уроці та в школі тільки тоді. коли поряд буде досвідчений висококваліфікований вчитель. Мені пощастило -у мене був такий вчитель Валерій Миколайович, він і сьогодні викладає георгафію та біологію, дай боже йому крепкого здоровя та довголіття, бо це вже пройшло багато років. У школі знали всі його предмет, просто бігли на урок.
Відповісти

Ім |
14:59 21 Серпня, 2016
Смішно читати.ви вимагаєте дотримання обов'язків за зарплату техпрацівника,забуваючи,що вчитель вчить 30% часу в школі.70% часу у школі, а часто і вдома пише звіти,проходить мікрорайон,сидить на безглуздих допотопних семінарах іт.д.в результаті молодь покидає школи, не вистачає кадрів,плинність.а батьки?адекватних відсотків 30!на такому низькому рівні освіта ще не була!
Відповісти

Діма |
13:54 09 Грудня, 2016
Є трудовий договір і Закон України "Про освіту", де чітко вказані права і обов'язки вчителів. Не подобається - слід пошукати іншу роботу. Ніхто не примущує іти працювати в школу, в нас рабство вже давно відмінили.

Ольга |
10:22 31 Травня, 2018
То в чому проблема? Нехай вчитель якого не влаштовує ЗП відкриє власний бізнес (наприклад) і отримує ту ЗП яку здатен сам собі виплатити... Якщо зону комфорту врачено шукайте іншу . Хто кого тримає?

Ім |
14:09 01 Вересня, 2016
Якщо вас не влаштовує ваша зарплатня- міняйте рід діяльності. Це не привід не виконувати обов'язки, зазначені в законодавстві
Відповісти

Ім |
22:01 25 Вересня, 2016
Чи мають право вчителі на те щоб заборонити носити учням електронні книги
Відповісти

Аня Гуменюк |
11:57 21 Грудня, 2018
ні

Оксана |
13:54 28 Вересня, 2016
Чи може вчитель поставити 2бали в щоденник ,якщо учень не виконав домашню роботу.Чи вчитель мав написати зауваження в щоденник?
Відповісти

Ім |
11:29 23 Листопада, 2016
ето правда
Відповісти

Сергій |
18:11 05 Грудня, 2016
З автором статті категорично не згідний. Наші учні занадто добре знають свої права, яких у них аж забагато, і не знають своїх обов'язків. Я у школі боявся учителів просто тому, що то старші люди і ВЧИТЕЛІ (так налаштували мене вдома), а особливо директора. Зараз учні не бояться нікого, а єдине що поважають - це грубу силу, так як у них між собою заведено. Я десять років пропрацював спочатку вчителем, потім вихователем і більше не витримую - згоден йти хоч двірником, аби було спокійніше працювати.
Відповісти

Діма |
14:03 09 Грудня, 2016
Повагу треба заслужити. Ніхто не зобов'язаний бити поклони вам лише по факту вашого працевлаштування вчителем. Хороших спеціалістів завжди поважають і коллеги, і учні, і батьки. Але для цього потрібно бути профессіоналом і займатися саморозвитком кожен день, щоб розвивати інших. А відчитати параграф і перевірити домашнє завдання зможе будь-хто - достатньо лише вміти читати. Педагог - це людина, яка виховує і приймає участь в становленні моралі учнів. А якщо ви розраховуєте на повагу лише по факту переваги у віці, то школа - не ваше місце роботи. А про грубу силу - це повний абзац. Ви, мабуть, на педагогіці в вузі занато міцно спали.

Ім |
23:34 18 Квітня, 2019
Шановному Дімі. Це Ви, мабуть, не читали Підручників . Ніде не написано , як вчити дитину, яка на математиці співає, а на музиці сидить під партою. Подивіться конспекти, відео . Я за 30 років роботи не бачила показових уроків з такими учнями, а їх достатньо. Крім того, я ще й мама - мій син ідіотом не був!

Олексій |
10:23 07 Грудня, 2016
Чи має учитель право заставляли учня фарбувати парти, за писання по неї ручкою?
Відповісти

Ім |
21:50 25 Листопада, 2017
учень не має права шкодити майно навчального закладу, тому учень, йЗОБОВЯЗАНИЙ відшкодувати заподіяну шкоду

Наташа |
19:59 16 Грудня, 2016
А що ж робити, якщо дитина тебе просто провокує на таку поведінку? І звичайні бесіди, і навіть вмовляння бути чемним не допомагають!
Відповісти

Анна |
02:33 10 Березня, 2017
Скажіть, будь ласка: Чи має вчитель право поставити одиницю в щоденник, якщо учень забув зошит?, і друге запитання, Вчитель математики поставив одиницю, тому що дитина пересіла за іншу парту, при чому на перерві, не на уроці....?
Відповісти

Ім |
18:01 26 Листопада, 2017
Має

Юля |
19:57 11 Грудня, 2017
Не має

Богдан |
12:14 19 Жовтня, 2017
Має право вчитель оцінювати домашню роботу як самостійну роботу на уроці будьласка скажіть.
Відповісти

альона |
12:20 01 Грудня, 2017
в журналі десь взялась одиниця запитую у вчителя за що вона мені на те відповіла підвищеним голосом: -я шо повинна слідкувати за твоїми оцінками в мене був ступор що мені робити в журналі 10,9,10 і 1вчитель не хоче приймати перездачу!!!
Відповісти

Ярина |
01:07 07 Грудня, 2017
Чи не здається Вам, вчителям, що ви покликані вчити. Вчити не тільки наукам, а ще й не занехаювати в дітях те, що заклали в них, до школи, батьки! Як дитина може поважати вчителя, якщо сам вчитель не поважає дітей! Якщо дитину виганяють зі шкільного виступу іншого класу, бо це, на думку вчителя, цій дитині не потрібно. Якщо вчителі в розмові між собою, в присутності дітей, говорять:"Та ти відсиди 45хв.і все, чого нервуєшся?"- це така норма, чи що? А одиниці взагалі потрібно відмінити. Якщо вчитель неспроможний зацікавити своїм предметом цілий клас або половину класу, тоді це не вчитель і не місце йому в школі. Професія вчитель
Відповісти

Ім |
20:54 03 Лютого, 2018
А чи не треба виховувати в дітей повагу до вчителів? Діти, яких вдома "виховують" штурханами і образами, приходять в школу і знущаються над іншими дітьми і вчителями. Всюди читаю, що вчителі погані, порушують закони, що у всіх негараздах винна школа. Якщо батьки дозволять собі у присутності дітей обговорювати школу і вчителів, дитина ніколи не буде поважати вчителів. Сьогодні діти дозволяють собі непристойні вислови у присутності вчителів, "розпускають" руки. Це нормально, батьки? Звичайно, є сім'ї, у яких дітей виховують правильно і батьки з вчителями розмовляють спільною мово. Батьки, які не виконують обов'язки завжди жаліються на школу і вважають вчителів мало не психами чи тиранами. Не заперечую, трапляються серед вчителів і такі, але більшість знають, навіщо вони рпийшли до школи і всім серцем люблять дітей. Мені, наприклад, боляче читати коментарі, в яких поливають брудом педагогів. А чому ніхто не стане на захист вчителя? Чому вчителя можна ганьбити, принижувати його честь і гідність?
Відповісти

Ліда |
10:49 09 Жовтня, 2018
Повагу у дітей вчитель повинен заслужити використовуючи свій педагогічний талант, а не випрошуючи її у батьків. Як можна поважати вчителя, що називає дітей "баранцями", натякаючи тим самим, що вони діти великих баранів. Як поважати вчителя, який не хвалить за успіхи, який насміхається з відповіді учня. Мабуть тому ніхто не стане на захист "бідолашного" вчителя, що перед ним беззахисний, безправний, безпомічний учень. І грубіянить та порушує дисципліну він тому, що вчитель не зацікавив його іншим. Водночас на стороні вчителя армія працівників Міносвіти, органів місцевого самоврядування, суди. Пам'ятаю, коли я вчилась у третьому класі. вчителька організувала колективне побиття учня, дитдомівця, який не вмів поводити себе на уроці. Що Ви думаєте - вона удостоєна звання народного вчителя України. Ось чому согодні повага до вчителя (особливо початкових класів) - це щось, чого майже не існує.

олексій |
10:08 07 Лютого, 2018
Що сказати вчительці яка вигнала дитину з класу. Штурхала та поцарапала шию. сину 5 років
Відповісти

олексій |
10:10 07 Лютого, 2018
Що сказати вчительці яка вигнала дитину з класу Штурхала та поцарапала шию. сину 5 років
Відповісти

1 |
15:41 08 Лютого, 2018
З автором статті, я не згодна. Є вчителі, які в початковій школі дисципліну підтримують не добрим відношенням до дітей, але є і такі за якими діти сумують. Це я як мама говорю. Існують такі учні, які навчаться не хочуть, їм нецікаво нічого. Не виконують завдання на уроках, іншим заважають. Як поводитись вчителю? плясать перед ними?
Відповісти

М |
20:18 26 Лютого, 2018
Дану статтю написала людина,яка ні дня не працювала у школі з теперішніми дітьми. Вчи ту педагогіку хоч зубами гризи,але якщо у сім‘ї налаштовано так,що вчитель - ніхто,а дитина - «священна корова»,то ніяка педагогіка не допоможе вчителю знайти підхід до такої дитини. І тим більше вчитель на уроці має викладати матеріал,а не наводити дисципліну і просити учнів сидіти тихо. Звісно бувають різні вчителі. Є й такі,що забагато собі дозволяють. А є НОРМАЛЬНІ, і всіх зрівнювати не варто. Але якщо нормальний вчитель зробив звичайне зауваження учневі, а на другий день «чокнута» мамця прибігла сваритися,бо її «свята» дитина пожалілася дома і ще й прибрехала (а БРЕШУТЬ ДІТИ ДУЖЕ ЧАСТО,ОСОБЛИВО ДОМА),то про яке,вибачайте «в сраку», виховання у школі вчителем може йти мова??? Батьки підривають вчительський авторитет,тому дуже важко тримати нормальну дисципліну. І я вважаю,що дійсно,колись система виховання була краща,коли дитина знала розумні межі своєї поведінки і не дозволяла собі лишнього,бо знала,що ще й дома посварять. І ще: вчитель виховує тільки деякі цінності а не саму дитину. Перестаньте перекладати відповідальність за виховання дитини на вчителя. Все виходить із сім‘ї. Нехай батьки починають з себе,а з хамом подіє тільки по-хамськи.
Відповісти

Ирина |
12:10 30 Квітня, 2019
Да я тоже очень скучаю за старой советской можно сказать школой.Где родителей расценивали не по кошельку.а по тому как воспитан ребенок

Сергій |
17:44 12 Березня, 2018
7 березня (цього дня в нашому місті була сильна ожеледиця). На базарі одна продавщиця кричить у телефон: «Та ви тільки погляньте, що твориться на вулиці! Яка ще школа? Транспорт не ходить! Ви що, хочете, щоб він десь покалічився по дорозі?!» Потім кидає слухавку й кричить своїй сусідці по прилавку: «Ні, ну ти уявляєш? Вона питає, чому мій син не прийшов до школи? Та хай свою морду висуне на вулицю та подивиться, що там робиться. Кобила стара!» Це я пишу для тих дописувачів, які говорять у своїх коментарях, що батьки тут ні до чого й повагу вчитель повинен заслужити. Але у світі все взаємопов'язане. І якщо батьки ненавидять учителя на генетичному рівні, то їхні діти ні за якого розкладу не будуть належно навчатися в цієї «старої кобили», адже такі батьки з дитинства закладають відразу до вчителів, а отже, і до тих предметів, які вони викладають. А потім ще й обурюються, чому їхнє чадо так погано вчиться й чому вчителі неспроможні його нічого навчити. І щодо виконання вчителями своїх обов'язків. Якраз до обов'язків батьків входить повідомляти, чому дитина відсутня на уроках. І, мабуть, саме через те, що мама не повідомила про причину відсутності свого сина, вчителька й зателефонувала їй. Ну що ж, наступного разу буде розумнішою й не телефонуватиме батькам, а просто запише, що учень був відсутній «з невідомих причин», тобто прогуляв.
Відповісти

Лідія |
13:59 22 Березня, 2018
Мене оособисто не здивувало те, що «стара кобила» умудрилась заслужити ненависть на генетичному рівні. По-перше вона в робочий час, в даному випадку продавчині на базарі, телефонує матері учня, відриваючи її від виконання своїх обов’язків. По-друге – не входить в повноваження вчителя з’ясовувати причини відсутності учня в школі. Вона зобов’язана вияснити чи ця відсутність сталася з відома батьків. Вседозволеність вчителів породжує вседозволеність учнів, а за ними й батьків. Терміном «прогуляв» жонглювати теж не рекомендується. Те що не відомо вчителеві - відомо батькам. І не школі судити про поважність причини. Моя внучка була відсутня в школі з однієї банальної причини: після останнього уроку, коли мама прийшла забрати зі школи доньку, ученицю третього класу, директор запросила маму до себе в кабінет. Дитина годину тинялась по коридорах школи. Хвилювалась за маму. Після розмови з директором мама захворіла і не змогла привести дитину до школи на наступний день. Причина відсутності – неадекватна робота школи. А чи може це теж прогул. Бувають причини відсутності в школі такі, які не слід знати балакучим вчителям. А тому «старій кобилі» нема діла до ПРИЧИНИ відсутності дитини в школі. Досить що її знають батьки. До речі: в колонці – вчитель, учень, батьки, на першому місці завжди має бути учень. Первинна дитина і її інтереси. Причини непорозумінь в школі криються в тому, що вчителі поставили на перше місце СЕБЕ, забувши про покликання ПЕДАГОГА. Макаренко працював з малолітніми хуліганами, злочинцями, бродячими дітьми. Знаходив з ними спільну мову. Виховував і перевиховував. Нинішні ж педагоги хочуть для себе тепличних умов, доплат за кожен жест, лобизань і подарунків на уродини чи дні вчителя, за це даруючи учням «закрий рот» і «вийди з класу».
Відповісти

Микола |
04:27 28 Березня, 2018
"По-перше вона в робочий час, в даному випадку продавчині на базарі, телефонує матері учня, відриваючи її від виконання своїх обов’язків." - обов'язки матері відносно виховання дітей цілодобові!!!! це по-перше. По друге проблема дуже "роздута". Це поодинокі випадки. Учень, вчитель та батьки - рівноправні!!! учасники освітнього процесу. І відповідно за те, що склалися відносини в цій трійці "негарно" відповідальність лежить на всих. Але зараз суспільство налаштоване таким чином, що винуватий вчитель. І гарне побачити важко, а недоліки видно. У Макаренка доречі рукоприкладство мало місце. Подарунки на день народження - не вимагає ніхто.

Петро |
19:38 09 Жовтня, 2018
Якраз у повноваження класного керівника і входить з'ясовувати, по якій причині дитина пропустила заняття у школі. Тому що у класному журналі поряд з кількістю пропущених годин класний керівник пише причину: "хвороба", "пояснення батьків" чи "без поважних причин".

Ім |
16:34 28 Березня, 2018
Чи має право вчитель лізти в мій портфель і витягати з нього щоденник?
Відповісти

Ростик |
18:49 10 Вересня, 2018
Одиниці за поведінку ставити не можна!!!
Відповісти

Ім |
16:18 20 Вересня, 2018
Що робити якщо вчитель виновить на розголос іншим вчителям недоліки у навчанні учня,
Відповісти

Л |
19:38 03 Листопада, 2018
Відмінно вчитися

Ліда |
10:26 09 Жовтня, 2018
Складається врженння, що школа це зона, де панують тільки закони вчителя. Права дітей анулюються цілком. Батьки – раби, для створення робочого матеріалу. Якщо поглянути на стосунки, що виникають між вчителем і учнем з правової точки зору – проглядається слідуюче. 1. Вчитель це найманий працівник, необхідний для надання населенню послуг по викладанню різних наукових дисциплін, за що отримує зарплату за рахунок платників податків. 2. Вчитель, принижуючи гідність учня, завдає йому моральної шкоди. Законний преждставник учня (батьки) має право оскаржити дії вчителя в суді. 3. Проникнення в портфель учня може розцінюватись як порушення меж приватної території. Все одно, що грабіжники ввірвались в дім. 4. Виставили учня з класу – обмеження права на освіту. 5. Пересадили на іншу парту – позбавлення можливості реалізації права вибору. 6. Вчитель прийняв подарунок – взяв хабара. 7. Вчитель розповсюджує в класі літературу – підприємницька діяльність з приховуванням доходів. 8. Вчитель не дотримується правил внутрішнього розпорядку школи – виховує в дітях розхлябаність. 9. Вчитель називає учня різними образливими словами – знижує самооцінку, впливає на психічний розвиток дитини. 10. Це далеко не повний перелік злочинів, присутніх в наших школах. А тепер хочу поставити питання всім: якби учнями були дорослі повноправні люди а не беззахисні діти чи панувала б в школах така тиранія і беззаконня? Чи всі оці дебати мали б місце? А чи повноправні люди зі сформованим світоглядом нагадали б вчителеві, що він всього-навсього гувернант групи учнів чиї права зобовязаний поважати! Не справляється – повинен бути звільнений без рекомендації. Щоб на це місце можно було поставити того хто справляється.
Відповісти

Катерина Василівна |
23:58 18 Квітня, 2019
Ліда, йдіть в школу і "погувернанте".А я прийду і оціню вашу роботу згідно всім вашим критеріям та наказам міністерства освіти.

Ім |
10:50 16 Травня, 2019
У вас все в порядку?

Ім |
21:47 14 Жовтня, 2018
Учитель може орати на дытей без причини, поговорить урок з коллегами, засысти в халявному ынтернеты для своих потреб, а ви самы вчыть, користуватися внутрышным туалетом, яркий закритий для дытей, для них сортир без выкон, без дверей надворы часто й узимку. Потым дыти пеньки, не поважають вчителыв!
Відповісти

Олена |
16:02 23 Жовтня, 2018
Чи зобов"язані вчителі виставляти оцінки в щоденник, чи повинні оцінки в щоденнику співпадати з оцінками в журналі. Маємо непоодинокі випадки коли вчитель відмовляється виставити оцінку в щоденник, недозволяє заглядати дітям в журнал, щоб довідатись про свої оцінки. А потім зявляються незрозумілі оцінки, а частина з тих, які є в щоденнику в журналі відсутні.
Відповісти

Орк |
12:53 04 Грудня, 2018
Очень похоже, что автор статьи - молодая мамаша.. которая не может воспитать своего ребенка.. потому и обвиняет бедненьких учителей которые мучается с ее чадом... Да и как быть.. с тем фактом, что из за некоторых учеников.. которых нельзя поставить в угол или поставить единицу страдает и не может учиться весь класс ..!
Відповісти

Надя |
12:01 27 Грудня, 2018
Доброго дня.Я мама 4х дітей. У школі було по різному.Вчителі, як і діти бувають різні.Завжди приймала сторону вчителя.Але зараз задумалася чи правильно я робила.У 5/6класі у дитини був один вчитель, дитина тупа, предмет незнає.Помінявся вчитель - дитина молодець, всі роботи виконувалися з задоволенням, через кілька років повернувся старий вчитель знов дитина тупа.А ще про оцінки: 21 день дитина на початку року була на оздоровлені є моя заява в директора. А по деяких предметах за цей період стоять погані оцінки.На батьківських зборах було сказано: по лічних підходьте індивідуально, узгоджуючи час візиту з класним керівником.
Відповісти

захарчук людмила іванівна |
18:50 10 Квітня, 2019
Я би боялась ,,добрих ,, вчителів. Зазвичай, вони знань не дають, проте знають все про всі родини. Задумайтесь.

Анна |
13:05 14 Лютого, 2019
Чи має право вчитель вигнати із класу та поставити двійку дитині у якої на уроці задзвонив телефон? Дитина слухавки не брала а просто вибила дзвінок, але педагог відреагувала агрессивно ніби дика собака почала кричати та принижувати дитину за дзвінок до неї, що робити якими законами керуватися при такому порушенні прав дитини?
Відповісти

світлана |
10:14 06 Березня, 2019
якщо стався конфлікт між дитиною і вчителем і батьки відмовляються від її придмету,чи можна написати контрольні в іншій школі?
Відповісти

Валентина |
04:29 15 Березня, 2019
Я вже маю поважний вік, але до цього часу пам'ятаю своїх вчителів "від Бога".Нажаль наразі онука скаржиться на свою вчительку з географії, яка занижає учням оцінки, кричить на дітей і ображає перед класом,називає "дєвушка" чи "молодой человєк" замість того,щоб звертатися за ім'ям. А чого варте її висловлювання про те,що в Африці такий великий приріст населення тому, що "они забитые и не пользуются контрацептивами, поэтому плодятся"...Чому навчить такий вчитель? Коли батько однієї дитини поскаржився на дії вчителя, то учень підпав ще під більший утиск.До всього вчитель географії одна на всю школу, незамінна.Ось така шкільна реформа в дії...
Відповісти

Аріна |
20:09 28 Березня, 2019
Майже та сама історія, молода вчителька англійської навчається заочно. Знання нульові в усіх дітей школи, а моїй доньці треба знати англійську(ЗНО), 10 клас.Директор стоїть на захисті такого педагога, так як немає іншого (сільська місцевість, віддалена від міста). Та в сусідньому селі є кваліфікований викладач, ми б хотіли навчатися в нього та не знаємо чи маємо на це право і запита нема в кого ( возимо доньку 1раз на тиждень на репетиторство до нього).Чому недолугий вчитель має заробляти на моїй дитині? Що робити, а час іде?
Відповісти

Люція |
14:44 30 Березня, 2019
Як порушити питання про некомпетентність вчителя? Яким чином діяти, якщо вчитель не обізнаний у своєму предметі? На які важелі натискати батькам?
Відповісти

Ім |
15:35 12 Квітня, 2019
Чи має право вчитель не приймати роботу учня?
Відповісти

Ім |
19:43 16 Квітня, 2019
Негативні коментарі пишуть вчителі.
Відповісти

Ім |
14:49 17 Квітня, 2019
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи має право учитель знімати бали через поведінку?
Відповісти

Ім |
14:52 17 Квітня, 2019
Доброго дня?! Підкажіть, будь ласка, чи має право вчитель знімати бали через поведінку?
Відповісти

Ім |
22:46 18 Квітня, 2019
ні, але оскільки в наших школах катастрофічно зменшується кількість вихованих дітей, то в майбутньому доведеться змінити назву "школа" на "цирк" або "дурдом".Вчителька.30 років педстаж.

Катерина Василівна |
00:20 19 Квітня, 2019
,ні. Але в разі систематичного порушення поведінки дитиною вчитель зобов’язаний доповісти про це батькам, адміністрації , оскільки це є порушенням права на освіту інших дітей класу(чи може привести до ушкодження здоров’я учнів). ЯКЩО йдеться про уроки фізкультури, праці, на яких дотримання правил безпеки є обов’язковими, то має.
Відповісти

Ирина |
11:56 30 Квітня, 2019
А що робити з вчителькою яка наприклад якщо ій заплатили за 6 помилок ставить 9.а за те що перепутав містами слова написані правильно 8.як ставитися до неі коли вона давно поділіла клас на своіх- ті хто ій бащляє.і на чужих- всіх решта дітей.коли вона стандартно запізнюється на 5-10 хв.щоденно.коли в класі процвітає бандітізм.кражи.діти багатих батьків ходять в школу для того щоб торгувати.коли та сама вчителька залицяється до жонатого фізрука а коли він ій відмовляє говорить всім дітям що з сьогодньошнього дня фізкультури не буде а діти будуть іздити у басейн.Добре кому можна.а ми проходили 1.5 роки в басейн з хворими нирками і тепер стоіть питання про операцію.і із-за цього моя дитина стала ворогом номер 1 у цієі вчительки.якщо вона даже в повідомленні в вайбері робить 2-5 помилок при листуванні.Останне що робити з цією вчителькою коли мою дитину побили в класі.до струсу мозгу.а вителька сказала що правильно зробили що іі побили і написала заяву з тими батьками що я психхвора що мене посадять в псіхшку і драки ніякоі не було і дитину мою не били.Це ж саме підтвердила діректриса.Про то що б дитину перевести в іншу школу не говорить.бо моя дитина сказала мамо да вона будє ще 1 рік а потім я про неі не буду чути а друзів які у мене тут є я не буду тіряти.Так що ж робити шановні панове вчителі з такими вчителями?А я думаю що крім людського суду є ще божийі на нього я сподіваюсь.І коли ви будете ображати якусь чужу дитину то думайте що сторіцей воздасться вам!Як добро на добро.так і зло на зло
Відповісти

Ім |
10:57 16 Травня, 2019
Автору статті. Є таке явище як професійне вигорання, тому раніше учителі після 20 років роботи йшли на пенсію. Так що вибачте, що ми всі психовані, але на те є свої причини. Критикувати завжди легко, особливо коли маєш поверхневі відомості про ситуацію. Вчителі прагнуть кращого для дітей (принаймі ті кого я знаю) і переживають за них.
Відповісти

:) |
15:33 28 Вересня, 2019
Добре було б, аби всі батьки були так налаштовані, як автор статті. Тоді б вчителів катастрофічно не вистачало в школах, їх би закрили, а такі от батьки самі б виховували й навчали своїх дітей, шукали б до них різні підходи. Тоді, гадаю, ситуація з навчанням і вихованням значно покращилася б: батьки приділяли б увагу своїм одному чи кільком дітям (а не тридцятьом, як вчитель) і не перекладали б відповідальність за виховання своїх дітей на плечі інших.
Відповісти
Ім′я не вказано |
15:37 31 Липня, 2012
(+1)
я не можу погодитися з автором цієї статті! через те що не можна говорити теорію коли не маєш практики, я теж вчитель але бувають різні моменти: одного учня можна зауваженням посадити і буде все добре а іншому потрібно і в дещо іншому тоні повторити декілька раз і якийсь раз можна зупинити зауваженням в щоденнику чи оцінкою :-)
Відповісти