Новини | без цензури!

1/3

Григорій Калетнік: як я бачу майбутнє Вінниччини та України

Інтерв'ю з народним депутатом України Калетніком Григорієм Миколайовичем, щодо ситуації в країні

- Григорію Миколайовичу, частина жителів Вінниччини звинувачують Вас у тому, що Ви проголосували за закони, які не сприймає суспільство і називає їх диктаторськими, без їх обговорення.

- Я згоден, що такі важливі закони необхідно попередньо доносити до суспільства. Треба проводити роз’яснювальну роботу, тоді і сприйняття в суспільстві було б відповідним і не було б місця брехливій істерії, яку здіймають ті, хто не вболіває за спокій і безпеку громадян України, за зміцнення її незалежності.

Якщо вважати, що Євросоюз та США – це стандарти демократії і свободи, то в них аналогічні закони діють уже десятки років і відповідальність за їх порушення виписана в декілька разів жорсткіше ніж у нас! 

Що стосується процедури голосування, то вона була не звичною, але законною. Бо у відповідності до окремих статей регламенту, передбачені окремі випадки. Це і був той випадок, коли опозиційна частина депутатів порушила статтю регламенту і перешкоджали провести обговорення і голосування за звичною процедурою. І тому, було прийнято рішення голосувати в цілому без обговорення, це вже було в минулих скликаннях Верховної Ради. Переконаний, що такі випадки будуть і в майбутньому.

Завтра, 28 січня у нас має бути позачергове засідання Верховної Ради України, на якому я буду голосувати за відміну, цих законів. Але тільки тому, що в суспільстві, окремі події, вже встигли сформувати спотворене тлумачення цих законів.

- Ви знаєте, що у Вінниці міліція протистояла доступу людей до сесійної зали і тому це приміщення захватили та утримують активісти Євромайдану. Там вже розмістився штаб спротиву. Як Ви бачите подалі розвиток подій у Вінниці та країні?

- Багато телеканалів транслювали події у Вінниці в режимі он-лайн. Тому мушу Вам сказати, що міліція ніяких перешкод не складала. Мені взагалі незрозуміло, чому радикали порубали двері і меблі в середині приміщення, а також жорстко били правоохоронців, які не чинили їм опору. Мабуть, саме зарядженість на такі дії засліпила їм очі. Бо вели себе, ці ультра радикально налаштовані люди неадекватно ситуації. Крім цього всього, вони ще й в сесійній залі знущались з жінок-депутатів, які потрапили після цього до лікарні.

Як я бачу подальший розвиток в країні? – Для моїх виборців і для Вас не є секретом, що я постійно зустрічаюсь з людьми в селах, селищах в райцентрах, містах, школах, підприємствах.

Тому на всіх засіданнях фракції, я постійно доводив до відома своїх колег, що більшість чиновників, столичного і місцевого рівнів, демонструють жахливу неповагу до людей. Хабарництво на кожному кроці, обкладання податтю малого та середнього бізнесу, грубість. Черствість. На моє звернення як Народного депутата – не закривати школу, не закривати лікарні давалися формальні відписки, але питання по суті не вирішувались. А реформи…? Ви думаєте я дарма придбав 5 реанімобілів, укомплектував апаратами УЗД та всім іншим медичним обладнанням і пустив їх по маршруту у всі далекі та близькі села?

Очевидно, що медреформа, у виконанні окремих місцевих чиновників, викликала невдоволення людей. А мені хочеться, хоч якось їм допомогти.

Тому, щоб іти в майбутнє, треба очистити уряд від міністрів, які використовують свої високі посади для свого збагачення, а не для збагачення держави. І від таких, люблячих тільки себе потрібно позбутись на всіх рівнях – столичному, обласному, районному.

Потрібно прозоро використовувати кожну державну, бюджетну копійку. Яка мораль керівників, які купляють продукти харчування в бюджетні установи дорожче ніж вони продаються в магазині???

Вкрай необхідно обмежити розростання олігархів та кланів. Вони поглинають бізнес, який дає людям робочі місця. Інтереси власників крупних промислових груп і латифундій ніколи не співпадатимуть із інтересами народу, бо люди хочуть нормально жити в своїй державі, а вони здебільшого розглядають Україну як спосіб власного збагачення.

Потрібно йти до людей і всі проблеми ділити на всіх порівну і вирішувати їх на користь людей. Влада програє ідеологічно. А без ідеології стає незрозумілим для чого робляться ті чи інші справи.

- У Вінниці, та інших областях України, районах створені Народні Ради, які виключають посаду губернатора і весь штат ода. Чи бачите Ви перспективу цього процесу – розвиток самоврядування знизу як одну із норм порозуміння? Чи не було б виходом об’єднати дві Ради Вінницької області, пере загрузивши їх коаліційною більшістю а не провладною?

- Що стосується даного питання, то моє бачення таке: в цілому в державі повернутись до парламентсько-президентської моделі, і в зв’язку із цим повернутись до Конституції 2004 року. На рівні областей і районів необхідно формувати виконавчу владу в складі місцевих рад. Тоді і депутатських корпус і сформований ними виконком будуть відповідальні і перед людьми, які їх обрали і перед Урядом по Закону.

Щодо об’єднання так званої Народної Ради і обласної ради, то на мою думку – це абсурд.

За депутатів обласної ради голосували виборці бюлетенями в таємному режимі – це було і волевиявлення, і по закону.

А як сформована Народна Рада у Вінниці? Ким призначені члени Народної Ради? Має бути все по закону. І люди мають впливати на формування керівних органів. А так звана Народна Рада сформована невідомо як, і очікувати від неї, відповідно, невідомо чого?

Джерело: 20minut.ua

фото: radiosvoboda.org

Поділитись новиною:

28 Січня, 2014

Найкоментованіші новини

Автор матеріалу:

Коментарі

Сергій |

10:15 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Кожна поважаюча себе країна має закони, які стримують дії ріїних агресорів, без таких законів в країні буде завжди панувати хаос і свавілля. Після таких агресивних дій радекалів за чий кошт буде відновлено все те, що вони поломали та зруйнували!? А взагалі чи буде сенс все те відновлювати, якщо вони завтра знову можуть вийти і потрощити все, бо знають, що ніякої відповідальності не понесуть!?

Тата |

11:05 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Жодна поважаюча себе країна не закриває школи і не скорочує заклади медицини, бо так захотілося комусь у міністерстві. Прав Калетнік, що треба все таки прочистити державні органи від недолугих чиновників. А будь- яке рішення приймати зважено і без поспіху, тоді і лад буде.

Макс |

10:24 29 Січня, 2014

 

 

(-2)

Побільше у Верховній Раді України таких розсудливих та справедливих народних депутатів, ми б давно вже увійшли в Єропейський союз.

Аня |

11:07 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Дійсно, якщо законопроекти 16 січня влада не змогла ввести в дію, хоча їхні норми, як і більшості європейських країн та США діють у законодавствах і покликані стабільзувати ситуацію в країні, то шлях один - їх потрібно відкликати і зняти напругу в суспільстві. Ці законопроекти в першу чергу потрібні для того, щоб кожен усвідомив, що за свої протиправні дії він не уникне відповідальності. Чому ми її так боїмось?! Якщо ти йдеш на браве діло, то чому прикриваєш обличчя?! Я думаю, що рано чи пізно, ці норми будуть прийняті у нашому суспільстві, просто до цього потрібно дорости.

Дарина |

11:08 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Можливо, якби такого роду закони були прийняті у більш спокійній суспільно-політичній обстановці, вони б не мали такого суспільного відторгнення. В даній ситуації кожна людина, яка намагалась так чи інакше відстояти свої права, сприйняла їх проти себе. Особливо якщо брати корумпованість та безкарність правоохоронних органів. Щодо створеної Народної Ради - також маю скептичну думку з приводу її створення, навряд чи вона є життєздатною та ефективною.

Гавр |

11:10 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Законы такого веса и значения нельзя было принимать сгоряча, да еще и в условиях общего накала страстей. Чисто по-человечески сначала нужно было подготовить общество. Но ведь таких старых аксакалов, как Калетник, горячие головы обычно не слушают. Вот и маємо, те що маємо.

Сергій Іванович |

11:12 29 Січня, 2014

 

 

(0)

ситуація на місцях та особиста зухвалість чиновників, корупція - це так створює найбільше проблем та недовіри до влади, коли хами в кабінетах держкомзема, коли інвалідність за гроші... коли оформити спадщину - треба заплатити річну пенсію - все це і посіяло недовольство, таж мед реформа - це все роздратувало, А головне не вміння влади розповісти та пояснити людям аргументовано а не " бо так".

viola |

11:48 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Ситуація, яка склалась на сьогодні вимагає явного вирішення і термінового припинення. Калетнік чітко, конкретно, ясно описує усі ланки сьогодення і явно зрозуміло, що людина прагне до покращення ситуації. Скільки збитків задано державі цим Євромайданом. Потрібна стабільність і врегулювання ситуації.

Оксана |

12:04 29 Січня, 2014

 

 

(-1)

Україна завжди пишалась мирним врегулюванням усіх конфліктних ситуацій. А те, що відбувається зараз не додає честі організаторам майдану. Радикали понищили все, що створювалось простими громадянами. Хто буде відповідати за це і хто буде відновлювати зруйноване. Григорій Миколайович дуже правий в тому, що мало проводиться роз'яснювальної роботи, а цим користуються ті, хто хоче добратися до влади будь-яким шляхом.

Макс |

12:35 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Держава - це країна яка контролюєтеся законами, і виконання цих законів гарантує лад і порядок в країні, якщо ж кожний почне робити що йому заманетеся - тоді почнеться беззаконня - що можна і побачити а "Народній раді"

Олег |

12:47 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Підтримую слова Калетніка, дуже правильно все каже... Видно його незалежне ясне бачення ситуації в цілому...

nyta |

12:49 29 Січня, 2014

 

 

(+1)

Підтримую Г. Калетніка щодо хабарництва та зловживанням влади та повноважень керівниками різних рівнів.... Саме найперше потрібно навести лад в цій сфері....

Ивос |

12:59 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Да уж действительно Народна Рада сформирована неизвестно как. И не понятно по какому принципу. Если уж так хотят создать свое народное правительство, то пусть по тому же закону и проводят голосование.

Марина |

13:47 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Чітка і зрозуміла позиція. Повністю підтримую Григорія Миколайовича. Потрібно обмежити доступ до влади олігархів та продажних міністрів. І новостворені "ради" є незаконними.

Ника |

15:18 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Мені здається, що абсолютно вірна думка депутата стосовно того, що законопроекти мають доносити до людей ще перед їх прийняттям, бо в нашій країні люди не звикли самостійно розбиратися з тим хто і що приймає., а вірять на слово людям, які дуже люблять все подати у негативному світлі. А про Народну раду це взагалі було дуже влучно сказано, бо це дійсно абсурд.

олена |

16:17 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Дійсно, подібні закони є в багатьох країнах. А несприймають їх ті, кого вони стосуютьсся, а саме: всі ті агресивні банди, які погрузили країну в хаос і свавілля. Прості громадяни цілком нормально відноссятьсся до таких законів, адже ці закони їх не стосуютьсся

Ігор |

16:51 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Захоплення приміщення Вінницької ОДА - це спробазахоплення влади, праві радикальні партії це вандали, які не дотримуються законів.

Владимир |

17:28 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Народна рада - аутсайдери, которые, по сути и сами не верят в свержение власти, но работают на перспективу, хотят за счет таких "радикальных" мер и поливания грязью, повысить свои нулевые рейтинги. Они ПРОДАЮТ идею народа, только торгуются - хотят по-выгоднее. Я никогда не видел Г.Калетника на подобных анархических мероприятиях. Он - один из не многих, кто ведет себя достойно и сдержано в раде, на встрече с избирателями. Люди в него верят и поддерживают.

Наталія |

18:32 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Досить толерантно висловлюється Народний депутат стосовно роботи теперішньої обласної влади. Називати конкретно недобросовісних чиновників потрібно. Наприклад, стосовно високої ціни на продукти для держустанов. Хіба найвища влада області не знає, як виграються тендери на постачання продуктів держустановам?! За рахунок високих цін на продукти наші діти не отримують збалансованого харчування і втрачають здоров'я. А в чиї кишені осідають зайві кошти?

Наталія |

18:40 29 Січня, 2014

 

 

(-1)

Досить телерантно висловлюється Народний депутат щодо роботи теперішньої обсланої влади. Потрібно конкретно називати недобросовісних чиновників. Наприклад, стосовно високої ціни на продукти для держустанов. Хіба найвища влада осласті не знає, як виграються тендери на постачання продуктів? Із-за високих цін на продукти наші діти не отримують збалансованого харчування і втрачають здоров'я. А в чиї кишені осідають зайві кошти?!

Вася |

19:16 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Дійсно потрібно "почистити" державну владу! Краще нардепи брали б приклад з Калентика Г.М. - ось він діло говорить!

віра |

19:26 29 Січня, 2014

 

 

(+3)

Не вірю я цим Калетникам. Вміють говорити вчасно про те, що хочуть почути люди. Ой не вірю...

Кристина |

19:45 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Хотілось би долучитися до розмови щодо реформи медицини в області. Це медична реформа? Чи не краще сказати знищення медичного обслуговування в області?! Знаю з ТНВ, що медперсонал, який обслуговував реанімобіль, посланий Калетніком в село, повернув до життя потопельника, а в іншому районі руку чоловікові врятували. Але ж не скрізь є Калетніки, які реально хочуть допомогти виборцям.

Alp |

19:59 29 Січня, 2014

 

 

(0)

З такими успіхами, як у нас сьогодні, дякуючи цим Майданівцям, Україна не те, що до Європи не потрапить, а хоч би сама ціла залишилась!!! Розібрали по камінчику вже вулицю Хрещатик і Грушевського, і почали по областях такий же безлад чинити!!!

Женя |

20:40 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Цілком підтримую...досить виважену думку.Такі важливі закони необхідно попередньо доносити до суспільства. Треба проводити роз’яснювальну роботу, тоді і сприйняття в суспільстві було б відповідним і не було б місця брехливій істерії, яку здіймають ті, хто не вболіває за спокій і безпеку громадян України, за зміцнення її незалежності.

Діна |

21:52 29 Січня, 2014

 

 

(-1)

Дійсно,Г.Миколайович досить тверезо і ясно оцінив своє бачення щодо ситуації яка склалася в країні.

Ксенія |

22:22 29 Січня, 2014

 

 

(-1)

Згодна з Калетніком щодо роз'яснюючої роботи серед народу, адже не усі правильно сприймають зміст законопроектів , тому обурюються і виступають проти!

Іринка |

22:49 29 Січня, 2014

 

 

(-2)

Хоч хтось думає про інтереси народу!!! Потрібно рахуватись з думкою людей.

Оля |

23:07 29 Січня, 2014

 

 

(0)

Якщо ми подолаємо корупцію та хабарництво, навчимося поважати один одного, то ситуація в країні зміниться на краще. Тут я солідарна з народним депутатом. Підтримую думку і щодо народної ради та її легітимності. У її склад увійшли представники 3-4 політичних сил, а хто врахував позицію іншої частини населення? Рада ж називається народна. Та й як визначали кандидатів? За кого голосніше крикнуть? Не дуже демократичний варіант.

Наталя Вишневська |

23:22 29 Січня, 2014

 

 

(-1)

Як прозорливо та далекоглядно бачить народний депутат Г.М. Калетнік. Читаючи інтерв'ю, я бачу його дбайливе ставлення до народних проблем, його турбує майбутнє нашої Вінниччини та України. Відверто Григорій Миколайович вказує на недоліки і помилки нашої влади. Кожну вільну хвилину він віддає роботі, думає про перспективи розвитку. Побільше таких Людей серед депутатів!

Марія |

08:47 30 Січня, 2014

 

 

(-1)

Дійсно, про свавілля чиновників не можна мовчати. Зараз у Віннцькій області окремі громади досить часто можуть покластися лише на народних депутатів щодо захисту їх інтересів. Можливо тому і має місце такий супротив місцевій владі

Валя |

10:07 30 Січня, 2014

 

 

(0)

Золоті слова каже депутат, що такі важливі закони необхідно попередньо доносити до суспільства. Треба проводити роз’яснювальну роботу, тоді і сприйняття в суспільстві було б відповідним і не було б місця брехливій істерії, яку здіймають ті, хто не вболіває за спокій і безпеку громадян України, за зміцнення її незалежності.

ВЛАД |

12:04 30 Січня, 2014

 

 

(+2)

Калетніки ви прокляті народом , на ваших руках кров!!!!!!!!!

Марго |

12:53 30 Січня, 2014

 

 

(-1)

Ось що мені подобається в Калетніку - чітке вираження своїх думок, утримання цілей в розмові і грамотна мова!

Хелена |

13:23 30 Січня, 2014

 

 

(-1)

Грамотно сказал, что железо с глиной смешать нельзя, как и народную раду (можно сравнить Емелю Пугачёва и Катерину) и официальную. Всё должно быть легитимным путём, никаких слияний.

Хелена |

13:25 30 Січня, 2014

 

 

(-1)

Грамотно сказал, что железо с глиной смешать нельзя, как и народную рад у (можно сравнить Емелю Пугачева и Катерину) и официальную. Всё должно быть легитимным путём, никаких слияний.

Иван |

01:17 31 Січня, 2014

 

 

(-1)

Очень понравились мысли господина Григория, очень правильно размышляет человек!!! Поддерживаю все вышесказаное на все 100%!!!

Олена Собко |

11:34 01 Лютого, 2014

 

 

(0)

На мою думку, багатьом сучасним політикам справді потрібно брати приклад з Григорія Калетніка та усі законопроекти розробляти виключно для вирішенням конкретних проблем, які хвилюють простих людей.

Анна К. |

11:37 03 Лютого, 2014

 

 

(0)

Вірно говорить, підтримую думку депутата.

влад |

12:03 06 Лютого, 2014

 

 

(0)

рр

Залиште свій коментар


*не обов′язково

Залиште свій коментар через Facebook

Залиште свій коментар через Вконтакте